צבי סופר | יום כ"ה אב ה׳תשפ״א 03.08.2021

טקס חגיגי בכנסת: שרת החינוך הפתיעה מדריכה חב"דית

זה החל בטקס תעודת הוקרה לשתי 'מדריכות השנה' בתנוער הנוער חב"ד, כשאחת המדריכות סורבה להיכנס למשכן הכנסת • שרת החינוך שאשא ביטון הגיבה במחווה מיוחדת
טקס חגיגי בכנסת: שרת החינוך הפתיעה מדריכה חב

היום (שלישי) התקיים בלשכת שרת החינוך חברת הכנסת יפעת שאשא-ביטון טקס הענקת תעודות הוקרה לשתי "מדריכות השנה" של ארגון "בת מלך", הפועל תחת ארגון "תנועת הנוער חב"ד".

זו השנה הרביעית שהארגון בוחר לציין מדריכות נבחרות שזכו להמלצות מהשטח על יוזמות יוצאות דופן ועל מסירות מיוחדת לחניכים/ות. ההורים והחניכות התבקשו לציין את שם המדריכה הנבחרת שלהן, ושיגרו את תגובותיהן אל הנהלת הארגון.

עם תחילת הפגישה, כאשר נכנסה משלחת הארגון עם אחת המדריכות ועם אמה אל לשכתה של השרה שאלה השרה את הנוכחים: היכן המדריכה הנוספת? לאחר שהבינה שהמדריכה השניה לא הורשתה להיכנס אל המשכן כיוון שלא יכלה להציג 'תו ירוק' משום שלא מחזיקה ברשותה סמארטפון, הדהימה שרת החינוך את הנוכחים ואמרה: "מיד לאחר הפגישה אצא מחוץ למשכן, למקום שמותר להיפגש, ואפגוש את המדריכה הנוספת. היא הגיעה אלי ולא אאכזב אותה".

שרת החינוך ציינה בהערכה כי העובדה שהשתיים מקבלות את התואר "מדריכת השנה", במיוחד בשנה כה מאתגרת כשנת הקורונה, מוכיחה כי הפעילות שלהן הייתה משמעותית במיוחד עבור החניכות.

המדריכות מושקי רייצס מסניף קרית גת, והילה הרפז מסניף כפר חב"ד, הגיעו יחד עם אמותיהם שהביעו את שמחתן והתרגשותן על הכבוד הגדול לו זוכות בנותיהן.

מנכ"ל נוער חב"ד יאיר בורוכוב והמזכ"לית הגב' חיה וולס סיפרו לשרה על תהליך הבחירה, שהתבסס על מאות המלצות שהגיעו מהשטח - מההורים ומהחניכות. הנהלת נוער חב"ד הודתה למר חגי גרוס, מנהל מינהל חברה ונוער שכיבד בנוכחותו את המעמד, על השותפות הקרובה של משרד החינוך עם מפעל תנועות וארגוני הנוער לאורך כל השנה.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
לא חייב טלפון חכם בשביל תו ירוק
כ"ו אב ה׳תשפ״א
אפשר להדפיס על דף נייר טיפש
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.