| יום כ' אב ה׳תשפ״א 29.07.2021

הזמן אוזל: שעות בודדות לקמפיין "500 פעמים ככה"!

התעוררות אדירה לקמפיין לאחזקת הציון ומוסדות חב"ד בקזחסטן. היעד החדש לרגל שנת ה-77 לפטירת המקובל, הגאון החסיד הרב לוי יצחק שניאורסאהן זצ"ל : 770 אלף. תרמו כעת וזכו בהבטחת הרבי "חמש מאות פעמים ככה"  
הזמן אוזל: שעות בודדות לקמפיין

המוני חסידי חב"ד מכל רחבי תבל תרמו מאז שעות הבוקר עבור אחזקת ציונו של המקובל הגאון החסיד הרב לוי יצחק שניאורסאהן זצ"ל, אביו של הרבי בקזחסטן. התרומות יסייעו גם להפעלת 7 בתי הכנסת והקהילות היהודיות במדינה המוסלמית, תחת השליח הראשי של הרבי ורבה של קזחסטן הרב ישעיה כהן.

בזכות האחדות המרגשת שהושגה השנה בין השלוחים בקזחסטן לשלוחים בברית המועצות, רבים מאנ"ש תורמים לקמפיין "חמש מאות פעמים ככה" - גם כדי לזכות בברכתו-הבטחתו של הרבי וגם כדי לעודד את השלוחים בפעילותם הקדושה, במסירות נפש של ממש, סביב השעון.

קמפיין "500 פעמים ככה" מתבסס על הבטחתו המיוחדת והנדירה של הרבי שלפיו מי שיתרום לזכותו של אביו יקבל מהקב"ה ברכה של "חמש מאות פעמים ככה". באחת הפעמים תהה הרבי על חסיד שתרם 100 דולר ל"קרן לוי יצחק" ושאל האם רק תמורת סכום הוא רוצה "להשיג" לעצמו לקראת השנה החדשה.

לאור בקשת רבים מאנ"ש להמשיך עם הקמפיין, היעד החדש שהוצב הוא 770 אלף דולר - וזאת לציון 77 שנים להסתלקותו של הרב לוי יצחק שניאורסאהן זצ"ל, שהקמפיין כאמור מתבסס על הפעילות במדינה שבה היה בגלות ונטמן.


רוצים להספיק לזכות בברכה? כנסו כעת!! 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.