מנדי ברגר | יום י"ט אב ה׳תשפ״א 28.07.2021

'שמע בקולה': הזמר החב"די מיכאל אזולאי בסינגל חדש

הזמר והיוצר מיכאל אזולאי משחרר סינגל שני הנושא את השם המסקרן 'שמע בקולה' • המילים המיוחדות של יצחק הרץ ועל הלחן וההפקה המוזיקלית אחראי מנדי ליפסקר
'שמע בקולה': הזמר החב

הזמר והיוצר החב"די מיכאל אזולאי משיק סינגל חדש קיצי ומרענן בשם 'שמע בקולה'. שם השיר המסקרן מעיד על הפקה מקורית ולא שגרתית בנוף המוזיקה החסידית, ואכן מדובר בסינגל יוצא דופן, הן מבחינת הסגנון המוזיקלי והן במסר המיוחד שלו המציע לכל אדם להסתמך על העזר שכנגדו.

מיכאל, שבאמתחתו כבר סינגל הבכורה 'ברכה והצלחה' שזכה להצלחה חסרת תקדים במצעדי המוסיקה ותחנות הרדיו, מופיע מדי ערב בחתונות ואירועים ומקבל אהדה רבה מהקהל שמתחבר לסגנון המוזיקלי אותו הוא מייצג. 'שמע בקולה, כאמור, הוא הסינגל השני שמוציא מיכאל והוא צפוי להפוך ללהיט של ממש בתקופה הקרובה.

את 'שמע בקולה' כתב יצחק הרץ והלחין המוזיקאי מנדי ליפסקר שגם עיבד מוזיקלית, ועל ההפקה הכוללת מיכאל אזולאי בעצמו. "כזמר שנמצא במגע יומיומי עם הקהל, חשוב לי לייצר במוזיקה שלי אמירה אישית שתדבר לכל אחד", מספר מיכאל.

"כל אחד מאיתנו מכיר את הסיטואציה, על רגעים שקשה לקבל החלטה ותמיד טוב שיש בבית אשת חיל להתייעץ איתה, כמו שמורה הקב"ה לאברהם אבינו: "כל אשר תאמר אליך שרה, שמע בקולה". אני מקווה ומתפלל שהקהל יאהב ויתחבר, לפחות כמו את השיר הקודם שלי".

האזינו:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.