מנדי ברגר | יום י"ט אב ה׳תשפ״א 28.07.2021

בפעם הראשונה: קעמפ גן ישראל 'השלוחים הצעירים' בקרפטים

הימים הראשונים בקעמפ גן ישראל 'השלוחים הצעירים – בקרפטים' הממוקם בקמפוס הענק, המפואר והמרווח הנמצא בנוף המרהיב של הרי הקרפטים נפתחו בסערה אדירה • תוכנית הלימודים המושקעת יצאה לאור, כשהנושא הוא 'א לעבדיקער שילד' – המחויבות של כל יהודי להיות 'שלט חי' ולהאיר את הסביבה
בפעם הראשונה: קעמפ גן ישראל 'השלוחים הצעירים' בקרפטים

הימים הראשונים בקעמפ גן ישראל 'השלוחים הצעירים – בקרפטים' הממוקם בקמפוס הענק, המפואר והמרווח הנמצא בנוף המרהיב של הרי הקרפטים נפתחו בסערה אדירה.

לאחר היכרות עם המפקדים המסורים ולימוד המנון השנה, יצאו החיילים לפעילות חווייתית במיוחד להכרת הרחובות החסידיים ולהרכיב שלט המורכב משמות כל חיילי הסיירת.

תוכנית הלימודים המושקעת יצאה לאור, כשהנושא הוא 'א לעבדיקער שילד' – המחויבות של כל יהודי להיות 'שלט חי' ולהאיר את הסביבה. תוכנית הלימודים כוללת חוברת הסבר על נושא השנה וכן סוגיות מעובדות בגאולה ומשיח, אלבום תמונות מרהיב, וכן חוברת שינון לתניא ומשניות בע"פ.

למחרת, לאחר לימודי הבוקר, יצאו החיילים למשחק 'לייזר טאג' מאתגר, תוכנית 'הקאפעליע' מושקעת בה שרו כל החיילים יחדיו את השיר 'אוי רבי', וכן שעת בריכה ווידאו של הרבי.

ביום שישי נעמדו החיילים לתמונה קבוצתית מרגשת בה נכחו 70 חיילים - שלוחים צעירים - שהגיעו מכל רחבי אירופה. לאחר מכן התיישבו לתוכנית 'קעמפ אקשן' מצחיקה ומשעשעת במיוחד.

שבת מיוחדת במינה עברה על החיילים כשנושא השבת הנבחר הוא 'טוט אלץ וואס איר קענט'. הלימוד, המשחקים, הניגונים, האווירה וכל הניקוד בשבת זו היו סביב נושא זה. סיירת מנצחת של השבת נבחרה וקיבלה תמונות נדירות מהאלבום.

תודה ענקית בשם כל ההורים והצוות נתונה לרב מנחם מענדל והרבנית וילהלם - שלוחי הרבי בעיר אוז'גורוד וערי הקרפטים - על היוזמה, הביצוע, וההשקעה הענקית במשך חודשים ארוכים להצלחת הקעמפ. הקעמפ כולו נפתח ועומד על תילו בסיוע הארגון החשוב myshlich ותודתנו העמוקה נתונה להם.

תודה מיוחדת לשליח הראשי בעיר המלך דנייפרופטרובסק הרב שמואל קמינצקי על תמיכתו הגדולה. הערכה מקרב לב לתומכים היקרים שותפים למלאכת הקודש השליח הרב יעקב עמאר ראש קרן אור חנה ובנו השליח הרב יוסף עמאר ראש קרן אסתר על התמיכה והסבסוד להקל על משפחות השלוחים לשלוח את ילדיהם. תודה חמה ולבבית לשליח הרב דוד מונדשיין יו"ר קרן אור אבנר וכן לשליח הרב בן ציון ליפסקר יו"ר קרן מרומים על תמיכתם הנכבדה ברוחב לב.

תודה רבה ויישר כוח גדול נשגר לשליח הרב משה וובר על הייעוץ, ההכוונה והעזרה הגדולה. תודה עצומה להנהלת קעמפ גן ישראל 'השלוחים הצעירים' באה''ק על העזרה בהבאת טכנים רבים. תודות לכל הצוות היקר שמשקיע לילות כימים להצלחת הקעמפ בגשמיות וברוחניות ובמיוחד לתמימים המסורים שמעון סויסא, שמואל גרוזמן ומ"מ ניימרק.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.