מנדי ברגר | יום י"ח אב ה׳תשפ״א 27.07.2021

נשות קהילת חב"ד מרכז פתח-תקווה התכנסו לערב מרתק

נשות קהילת חב"ד מרכז פתח-תקווה התכנסו לערב מרתק ומרומם בקשר עם חמישה עשר באב. הערב שנקרא אי זוגי או אי-זוגי, עסק בנושא זוגיות והרמוניה בבית החסידי • את הערב פתח רב קהילת חב"ד מרכז פתח תקווה, הרב חיים הלל רסקין • גולת הכותרת היתה הרצאה מרתקת אותה נשא הרב מ"מ גלוכובסקי, סגן מזכיר בית דין רבני חב"ד ורב קהילת חב"ד ברחובות
נשות קהילת חב

אמש (שני) התכנסו נשות קהילת חב"ד מרכז פתח-תקווה לערב מרתק ומרומם בקשר עם חמישה עשר באב. הערב שנקרא אי זוגי או אי-זוגי, עסק בנושא זוגיות והרמוניה בבית החסידי. 

בשעה המיודעת גדשו את האולם, שעוצב בטוב טעם, נשים רבות.

את הערב פתח רב קהילת חב"ד מרכז פתח תקווה, הרב חיים הלל רסקין. הרב דיבר על הכוח המיוחד של החסידות להאיר ולרומם את הקשר בין בני הזוג ואת האווירה הכללית בבית.

גולת הכותרת היתה הרצאה מרתקת אותה נשא הרב מ"מ גלוכובסקי, סגן מזכיר בית דין רבני חב"ד ורב קהילת חב"ד ברחובות. במשך שעה ארוכה הסביר הרב בטוב טעם על השוני בין בני הזוג ועל הדרך לכבד את רצונות בן הזוג, תוך שהוא מתבל את דבריו באנקדוטות מהשטח. בנוסף הדגיש לגבי ההכרח להתמלא ב'חמצן' רוחני שיאיר את הבית כולו, באמצעות השתתפות בשיעורי תורה ובהתוועדויות חסידיות.

במהלך הערב הוקרנה שיחה מיוחדת בה הרבי מדבר לנשים בלשון הקודש. הרבי ביאר את תפקידה המיוחד של עקרת הבית ואת יכולת ההשפעה שלה על כל בני הבית.

האירוע נחתם בצפייה בסרט דרמה מרגש ומעצים מבית היוצר של עינת דבי ורויטל בן מנחם -'אל האינסוף'. הסרט מגלם התמודדות מטלטלת של אישה בת זמננו בכמה מוקדים בו זמנית, וכשהכל נראה אבוד – היא מוצאת את הדרך לאושר ולאמת הפנימית שלה באמצעות ראיה אלוקית ונקיה.

כלל הנשים יצאו מהערב בהתעוררות והתרוממות עם כוחות להאיר את ביתן ואת בני ביתן באור החסידות לנחת רוח הרבי. הערב המוצלח אורגן מטעם מדרשת 'ניצוצות' – מדרשה לנשים ברוח החסידות. במסגרת המדרשה מתקיימים שיעורי תורה וחסידות בכמה מערבי השבוע וכן התוועדויות וערבי נשים בתאריכים מיוחדים. בימים אלו המדרשה עומדת בפני הרחבה של הפעילות לשיעורים נוספים בעז"ה.

המשתתפות הרבות בקשו להודות לוועד המדרשה ולרבנית ח. רסקין תחי', וכן לראש העיר, מר רמי גרינברג, ולסגן ראש העיר הרב אליהו גינת שהודות לסיוע הרב של העירייה מתאפשרת פעילות מבורכת זו ופעילויות רבות נוספות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.