מנדי ברגר | יום י"ח אב ה׳תשפ״א 27.07.2021

מרגש: הבלוגר סגר מעגל שלו ואמו עם משפחת ליפסקר המארחת

נהג המונית והבלוגר איציק מזרחי שלו אלפי עוקבים ברשת החברתית, פרסם פוסט בחשבון הפייסבוק שלו, בו הוא משתף על סיפור מיוחד שאירע לו השבוע בבירת חב"ד בישראל 
מרגש: הבלוגר סגר מעגל שלו ואמו עם משפחת ליפסקר המארחת
צילום רקע: מאיר דהן, ארכיון COL

נהג המונית והבלוגר איציק מזרחי שלו אלפי עוקבים ברשת החברתית, פרסם פוסט בחשבון הפייסבוק שלו, בו הוא משתף על סיפור מיוחד שאירע לו השבוע בבירת חב"ד בישראל.

וכך הוא כותב: "לקחתי נסיעה לחתונה בכפר חב"ד אחרי כמעט 30 שנה שלא הייתי במקום הזה. בזמן ההמתנה לנוסעים, נכנסתי לסופר המקומי לקנות כמה חטיפים ובכניסה לסופר היה רשום סופר ליפסקר בענק.

"השם הזה צלצל לי חזק בזיכרון. שאלתי את הקופאי אם בעל המקום נמצא, הוא אמר לי תמשיך ישר לסוף הסופר הוא נמצא במשרד. שהייתי ילד קטן ההורים של אותו מנהל סופר היו מארחים אותי ואת אמא בכפר בחגים, היינו שם ממש כמו משפחה. סיפרתי לו את זה והוא ביקש שנלך לבקר את אמו סוניה שגרה ממש כמה מטרים מהסופר. 

"שהגעתי לבית של אמא שלו סיפרתי לה כמה אני מתרגש לבקר שוב בבית הזה והיה לי חשוב לומר לה תודה על כל התמיכה בימים קשים ובאמת היה אכפת לי לדעת למה כל כך היה חשוב לה לעזור לאמא שלי.

"היא סיפרה שאמא שלה הייתה ניצולת שואה ושהחלום שלה היה להקים בית עם שולחן ענק ותמיד להכניס אורחים ולתת את האהבה שלהם באותה תקופה הייתה חסרה. אמא שלי ז"ל חזרה בתשובה בזכות האנשים הצדיקים האלה ובזכות אישה בשם יונה ריבקין, שגם אותה זכיתי לבקר הפעם וזה היה עבורי אחד הדברים המרגשים ביותר".

מזרחי משתף ומספר כי "בנוסף לזה שקיבלתי עוד קצת פיסת מידע שלא ידעתי על אמא שלי ולמה אני מספר לכם את זה לפעמים אתם עושים מעשה טוב עבור אדם והוא יזכור ויקח את זה איתו לכל החיים. זה מה שאני אוהב הכי הרבה בחסידי חב"ד - ואהבת לרעך כמוך, זה לפני הכל, לקבל כל יהודי ולא רק לפי החיצוניות שלו.

צפו בווידאו:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.