מנדי ברגר | יום י"ז אב ה׳תשפ״א 26.07.2021

שבוע עמוס חוויות: דיי קעמפ 'צבא הרבי' לוד כבשו את הארץ

אחרי שבועות של הכנה - דיי קעמפ 'צבא הרבי' בלוד נפתח עם למעלה מ-400 חיילים בכל אגפי הקעמפ • הקעמפ שגדל עד מאד השנה מנוהל ע"י מתנ"ס חב"ד בלוד ובעוד כך צוות המפקדים, מרכזים וכלל אגפי הקעמפ ממלאים תלמידי ישיבת תות"ל לוד
שבוע עמוס חוויות: דיי קעמפ 'צבא הרבי' לוד כבשו את הארץ

לאחר שבועות של הכנה, קעמפ צבא הרבי בלוד נפתח בהצלחה. טיולים, חוויות ואווירת 'גן ישראל' עטפה את ילדי שיכון חב"ד בלוד, כך, שעות רבות במחיצתו של הרבי.

אחרי כינוס הפתיחה השתתפו החיילים בתוכנית הכשרה מיוחדת על מנת להיות ראויים לתואר חיילי 'גן ישראל' ולאחר שביצעו את המשימות בהצלחה קיבלו תעודה המעידה על היותם חיילים בצבאות ה'.

ביום השני נחשפה תוכנית הלימודים של הקעמפ, נושא השנה "חסיד הוא פנסאי', בתוכנית - כל חייל מוצא את בבואתו היומיומית כשהיא משפיעה על הסביבה ומפיצה אורה. בסיום היום אף נערכת תוכנית מכירה פומבית, תוכנית מהנה שהשאירה את הילדים מצפים בכליון עינים ליום הבא.

יום רביעי רק נפתח בקעמפ וכבר עלו החיילים על אוטובוסים לעבר הטיולים האתגריים אותם הכינו מראש צוות הקעמפ עוד קודם, ובעמל רב. ובעוד אוגדת הצעירים נוסעת אל מתחמי אטרקציות הכוללות, קארטינג, קיר טיפוס, מכוניות מתנגשות ועוד, עלו אוגדת הבוגרים על אוטובוסים שהובילו אותם אל אטרקציה מהנה וממריצה שתשאיר אותם עם טעם טוב עד ליום המחרת.

יום חמישי אף הוא מוצלח כבכל יום, ולאחר פעילות מהנה חסידית ותוכנית בשטח הקעמפ, שוב הופתעו החיילים! אוטובוסים חיכו להם ע"י מתחם הקעמפ והובילו אותם אל עבר מתחם החלקת הקרח בחולון לקול מצהלות וקריאות השמחה.

תפילות, מסדרים, המנונים, פעילויות, טיולים וחוויות, עם הרבה חיוך והתקשרות איתנה לרבי. כל אלו רצו סביב הילדים בימים האחרונים. ובקצב מסחרר.

הנהלת הקעמפ מברכת על המינוי של הרב מענדי ליפשיץ כחבר הנהלת הקמעפ יחד עם הרב דור פישמן והת' יהודה מנחם בן חיים ומבקשת להביע את הערכתה למשגיח ומשפיע ראשי דישיבת תות"ל לוד הרה"ח הרב יוסף יצחק בוטמן ולהנהלת הישיבה הרב מנשה חדד על העזרה הרבה בכל ההכנות לקעמפ ובמהלך הקעמפ.

תודה מיוחדת נמסרה לראש העיר לוד עו"ד יאיר רביבו ולממלא מקום ראש העיר מחזיק תיק החינוך יוסי הרוש ולר' יוסי לויטין על כל הסיוע. תודה למנהל ת"ת חב"ד בלוד הרב ברק כוכבי, ולמנהלת מתנ"ס חב"ד הגב' אריאלה יורקוביץ.

כמו כן, תודות נמסרו להנהלת ארגון 'יחד למענכם' חב"ד בלוד על העזרה בקעמפ וכן על הסיוע לאורך כל הדרך.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.