שלמה מן | יום ט"ז אב ה׳תשפ״א 25.07.2021

קריאה לאנ"ש: בואו בהמוניכם להכנסת ס"ת של ילדי ישראל

חסיד חב"ד פונה בקריאה לאנ"ש לבוא ולהצטרף לחגיגת סיום ספר התורה השביעי של ילדי ישראל, שיתקיים ביום חמישי השבוע ברחבת הכותל המערבי. "בזה נבטא בחוזק אשר אנו הולכים ומוסיפים בעניניו הקדושים של נשיא דורנו הרבי, ומה להלן עומד ומשמש אף כאן".
קריאה לאנ
צילום: ישראל ברדוגו

ב"ה, מוצאי שבת 'נחמו', חמישה עשר באב, תהא שנת פלאות אראנו

"..ובעת ההיא ימלט עמך כל הנמצא כתוב בספר"

אל אחינו אנ"ש חסידי חב"ד בארצנו הק' תובב"א,

עומדים אנו ימים ספורים קודם החגיגה הגדולה לכבודה של תורה בכ"ף מנחם-אב הבעל"ט, ברחבת הכותל המערבי בעיה"ק ירושלים ת"ו, בסיום והכנסת ס"ת השביעי – וכל השביעין חביבין - של ילדי ישראל, שנכתב, כקודמיו, עפ"י הוראתו הק' של הרבי, שאף זירז והמריץ בתעצומות נפלאות את החשיבות המופלאה שכאו"א ישתתף בחגיגת הסיום "בגופו, בנפשו ובממונו".

את היחס המופלא שרחש כ"ק אדמו"ר לסיום הס"ת ניתן אף לראות בכך ששלח שליח מיוחד שישתתף במעמד הקדוש – הרב זלמן שמעון דווארקין ע"ה, מרא דאתרא דשכונת קראון הייטס. ועוד עניני קירוב נפלאים שזכינו לראות.

באנו בזה לעורר את לב אנ"ש שיחיו שליבם "ער הוא - להקב"ה, לתורתו ולמצוותיו", ולזרז את המזורזים כבר בלאו הכי – לבוא בהמוניהם אנשים, נשים וטף, לשמוח בשמחת התורה ובשמחתם של "משיחי", ילדי ישראל היקרים - חתני השמחה, ולהביע כבוד ויקר לכ"ק אדמו"ר מייסד המבצע הק' ש"המלך – מלכו של עולם – חפץ ביקרו", ולמען יתגדל ויתקדש שמו של כ"ק אדמו"ר בכל העולם, וידעו כל עמי הארץ כי יש מלך בישראל גם עתה, וביתר שאת, שהרי – 'מדי שנה בשנה ווערט ער נאכמער לעבעדיקער, און נאכמער שטארקער און נאכמער אקטיוו...'

למותר להבהיר ולהדגיש, שחשובה והכרחית ההגעה ג"כ למען חינוכם הטהור של ילדינו צעירי הצאן, אשר יראו שכשם שבסיומים הראשונים - בכ"ף מנחם-אב תשמ"א ובכ"ף מנחם אב תשמ"ו, עת ראינו בגלוי 'מראה כהן' המעודד ומאיץ בכאו"א להתאמץ ולהגיע לחגיגה הק' – הגיעו כל אנ"ש, תלמידי התמימים, חיילי צבאות ה' ונשי ובנות חב"ד מבלי יוצא מן הכלל (!) ומילאו בצפיפות את רחבת הכותל המערבי עד אפס מקום, הנה כן מוכרח להיות גם עתה וביתר שאת ועוז. ובזה נבטא בחוזק אשר אנו הולכים ומוסיפים בעניניו הק' של נשיא דורנו כ"ק אדמו"ר, ו"מה להלן עומד ומשמש אף כאן".

ועל כן נשנס מתנינו ונקרא לאחינו החסידים שיחיו בקריאה של חיבה: בואו בהמוניכם "בנערינו ובזקנינו בבנינו ובבנותינו – כי חג הוי' לנו", וכפי שהגענו באלפינו למעמד האדיר של סיום הרמב"ם השתא, ובהוספה ע"ז כהנה וכהנה. ובזכות ההחלטות טובות בזה, נזכה לחגיגת סיום הגלות המר, *ונזכה כולנו צו 'זעהן זיך מיט'ן רבי'ן, דא למטה אין א גוף ולמטה מעשרה טפחים, והוא יגאלנו' תיכף ומיד ממש, נַאּו.

שישו ושימחו בשמחת תורה – ותנו כבוד לתורה!

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
יש סיום?
י"ז אב ה׳תשפ״א
הרבה מאנ”ש אינם יודעים כלל שיש סיום.
בעיתון כפר חב”ד לא היה מודעה, באתרי החדשות החרדיים אין מודעה, ובריכוזי אנ”ש אין מודעות.
אם רוצים שהציבור (הכללי הכלל והחב”די בפרט) יבואו לסיום, נא לפרסם על כך עם כל הפרטים,: תארים, שעה,מקום, הסעות וכו וכו.
לא להסתפק במכתב של א’ החסידים על החובה להשתתף.......
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.