שלמה מן | יום י"ג אב ה׳תשפ״א 22.07.2021

באיחור: משטרת לונדון מחפשת את האנטישמי שתקף חסיד חב"ד

למרות שהוגשה תלונה זמן קצר לאחר המקרה, איש לא נעצר או נחקר. רק כעת נזכרה המשטרה בלונדון לפרסם את תמונתו של האנטישמי שתקף באלימות מילולית חסיד חב"ד בעיר ולבקש מהציבור ליצור קשר עמה
באיחור: משטרת לונדון מחפשת את האנטישמי שתקף חסיד חב
ברקע: רכבת תחתית בלונדון. צילום: shutterstock. בריבוע: הודעת המשטרה

שלושה שבועות אחרי אירוע התקיפה האלים בלונדון, המשטרה המקומית מפרסמת את תמונתו של החשוד ומבקשת מהציבור שמזהה אותו ליצור קשר עימה.

כזכור, במוצאי שבת לפני כשלושה שבועות הותקף חסיד חב"ד באוטובוס בידי אנטישמי מקומי, פעמיים בתוך שעה. לדברי הרב ליברוב, המותקף, האנטישמי ניגש אליו והחל לצעוק לעברו: "אני אשסף את ראשך למען פלסטין". בהמשך, ברכבת התחתית של לונדון, אנטישמי אחר צעק לעברו שהוא שונה יהודים.

ל-COL נודע כי הרב ליברוב הגיש תלונה במשטרה אך נכון לשעה זו, חרף הזמן הרב שחלף, איש לא נעצר או נחקר. אמש, כאמור, מתקדמת המשטרה צעד ומפרסמת את תמונתו של החשוד.

"הרגשתי שמשהו לא כשורה", סיפר הרב ליברוב בראיון שהעניק לחדשות 12 שעות לאחר התקיפה. "הוא מלמל לעצמו, נראה כאילו הוא צריך עזרה", תיאר ליברוב את התוקף. "הוא ניגש לדלת, הוא היה לידי, וזה הסלים. הוא התחיל לקלל אותי. הוא ניגש אליי ישירות, איים להרוג אותי, להרביץ לי. בשלב מסוים הוא שלח יד וחסמתי אותו".

ליברוב הוסיף וסיפר: "ניסיתי לשמור על קור רוח, אבל מה שמטריד אותי זה שאדם כמוהו מסתובב חופשי ברחובות של לונדון. הייתי קורבן של תקריות דומות הרבה פעמים בעבר. זה קורה בכל מקום. אני חושב שאנשים צריכים להגן על עצמם. כשזה אפשרי וזה בטוח, כדאי לומר משהו ולעשות משהו. שוב, אני חושב שזו רק תקרית אחת מבין רבות. אם אתה יכול לעשות משהו בעניין, תעשה משהו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.