שלמה מן | יום י"ג אב ה׳תשפ״א 22.07.2021

שוברים שיא: 10,000 תלמידים ותלמידות בקייטנות של ה'רשת'

כך חותמים שנה ברשת אהלי יוסף יצחק: עשרות קייטנות ברחבי הארץ, בהשתתפות למעלה מרבבת תלמידים ותלמידות, כהוראת הרבי. צוות האגף לחינוך חברתי חסידי ברשת הפיק חומר חווייתי גדוש תוכן ומלווה בשלל עזרים
שוברים שיא: 10,000 תלמידים ותלמידות בקייטנות של ה'רשת'
תמונות: באדיבות המצלמים

בעבור אלפי תלמידי ותלמידות מוסדות "רשת אהלי יוסף יצחק", בבתי הספר שלהבות חב"ד המיועדים למגזר הכללי, בבתי חינוך חב"ד, בבתי הספר הקהילתיים ובמאות גני הילדים בכל רחבי הארץ - התקיימו בשבועות האחרונים קייטנות קיץ חוויתיות, כמידי שנה, וכפי שעורר הרבי פעמים רבות, על חשיבות הנושא, ועל ההשפעה בקרב הילדים דווקא בתקופה זו של השנה.

צוות האגף לחינוך חברתי-חסידי ב'רשת' הפיקו בעבור הקייטנות חומר חווייתי וגדוש בתוכן, מלווה בשלל עזרים, שאפשר לכל בתי הספר וגני הילדים לארגן את הקייטנות כראוי. כמו כן הועברו סדנאות הדרכה לרכזות. חלק מן החומרים משלימים את הנושא השנתי שליווה במהלך השנה החולפת את מוסדות החינוך - הגאולה השלימה.

"אנחנו עושים חידון פומבי על החומר. הבנות ממש התלהבו ולוקחות את הלימוד החווייתי ברצינות", כתבה אחת הרכזות. אחרת סיפרה: "חוברת מושקעת מלאה בתוכן מענין ומעשיר . ערכה יפיפיה עם מלאכות מרשימות. תודה למי שארגן וכמובן לאגפי הרשת, שבכל שנה מפתיעים מחדש".

במספרים - למעלה מרבבת תלמידים ותלמידות השתתפו בקייטנות הרשת. למעלה מ-7000 בקייטנות בבתי הספר ועוד כ-3000 תלמידים ותלמידות בגני הילדים.

בתלמודי התורה של הרשת המיועדים לתלמידי קהילות ומקורבי חב"ד נמשכו הלימודים כסדרם כמעט עד תשעה באב, כפי שעורר הרבי וכפי שנהוג בחדרים המתנהלים על פי טהרת הקודש בלבד. השבוע מסתיימות הקייטנות במוסדות השונים והתלמידים יוצאים לשבועות אחדים של מנוחה ואגירת כוחות.

"בסיומה של שנה מאתגרת, אנו רושמים שיא של משתתפים בקייטנות חב"ד, פרי עבודה מאומצת של אגפי הרשת וכאות שמעיד על התנופה הגדולה בשנים האחרונות", אומרים בהנהלת הרשת. "זו ההזדמנות להודות לכל הרכזות המסורות, למחנכים ושאר אנשי הצוות, על ההשקעה הרבה, שבוודאי תישא פרי".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.