שלמה מן | יום י"ב אב ה׳תשפ״א 21.07.2021

בחלוקת תעודות ומלגות: בחיידר אידיש בכפ"ח סיימו מחזור ה-40

תלמידים המסיימים התאספו יחד עם הוריהם באולם החיידר לסיכום שנת הלימודים ולסיום מבצע "חתני המאה". קיבלו מלגות ותעודות, נעמדו לתמונה והשתתפו בהגרלה על כרטיס טיסה לרבי. מרכז התקשורת החב"די COL מגיש גלריית תמונות
בחלוקת תעודות ומלגות: בחיידר אידיש בכפ
צילום: אברמי וישצקי

במעמד חגיגי ציינו בחיידר אידיש "אהלי תורה" - "אהלי מנחם" בכפר חב"ד את סיום שנת הלימודים של מחזור המ''ם יחד עם חלוקת תעודות ומלגות ל"חתני המאה".

ביום שלישי התאספו התלמידים המסיימים יחד עם הוריהם הנרגשים באולם החיידר לסיכום שנת הלימודים ולסיום המבצע המיוחד, "מבצע חתני המאה".

את האירוע הנחה בטוב טעם הרב משה הורביץ שדיבר על גודל הזכות של הלימוד בחיידר על טהרת הקודש היחיד באה"ק כפשוטו,

מנהל החיידר הרה"ח הרב בן ציון וישצקי שיחי' קרא את מכתב הרבי לחיידר שבו הרבי מברך את תלמידים הלומדים על טהרת הקודש, הרב וישצקי ציין את התחנות שהתלמידים עברו במהלך השנים והביע את הערכתו לתלמידים על התמדתם ושקידתם הרבה מעבר לשעות הלימוד וציין לשבח את המלמדים שעל אף "הקורונה" השקיעו מעל ומעבר והביאו את התלמידים להישגים מדהימים, ב"ה – כל ילדי החדרהתקבלו לישיבות בזרועות פתוחות,

המנהל החינוכי הרב יוסף שאול הרשקוביץ שיחי' ציין את התקדמותם של כלל התלמידים בלימוד, בהנהגה חסידית וביראת שמים ובירך את התלמידים שימשיכו לעלות מחיל אל חיל.

נציג התלמידים הת' ישראל פלדמן לימד בכישרון רב ובשפה רהוטה הלכה מהלכות בית הבחירה כהוראתו של הרבי והודה לצוות ולהנהלה,

המחנך הרב שניאור זלמן אבצן קישר בחן ובכישרון בין משמעות החודש בו אנו נמצאים לאתגרי השנה והודה להנהלה על כל ההשקעה והמאמצים הגדולים בכדי שלתלמידים תהיה שנה טובה ומקדמת, וכמו"כ הביע את הערכתו על התקדמות התלמידים ועל שקידתם בלימוד הנגלה ובלימוד החסידות. והודה למשפחת ריבקין על האירוח בחצר ביתם בתקופת הקורונה.

בהמשך צפו הנוכחים בסרטון קצר המסכם את הפעילויות והחוויות אותם חוו התלמידים בשנה זו.

נציג התלמידים מהכיתה הקבילה הת' שאול אלפרוביץ ערך סיום על מסכת תענית שנלמדה בתקופה זו בכיתה ולאחר מכן נשא פלפול כוותיק ורגיל בגמרא מסכת גיטין שנלמדה בתחילת שנה.

המחנך הרב דוד זילברשטרום ריתק את  השומעים בסגנונו המיוחד, סקר את השנה החולפת, נתן עצות לתלמידים לגבי הלימודים בישיבה ובירך ואיחל לתלמידים הצלחה רבה בישיבות.

המחנכים הודו למנהל החדר  הרב בן ציון וישצקי שהשנה היא שנת היובל להקמת החיידר וכן ליד ימינו הסמנכ"ל הרב שלמה וישצקי .

את המשא המרכזי נשא המד"א של כפר חב"ד הרה"ג הרה"ח הרב מאיר אשכנזי שליט"א שדיבר על הדוגמא החיה שניתן ללמוד מתלמידי החיידר שהם אות ודוגמא להנהגה מיוחדת ולעוצמה חסידית.

הרב נטל על עצמו חלק ממימון המבצע של "חתני המאה" לע"נ אביו המד"א הגה"ח הרב מרדכי שמואל אשכנזי ע"ה ממייסדי החדר, בו התלמידים שיננו בזמנם החופשי את כל עמודי הגמרא שלמדו לאורך השנים בחיידר ונבחנו שקו"ט אצל המלמדים. הרב הביע את התפעלותו מהידע של התלמידים שנבחנו אצלו, ומכך שישבו בלילות בבתי הכנסת בכפר ולמדו מתוך שקידה והתמדה.

כיבד בנוכחותו המפקח של החיידר הרב שחר שאער שבירך את התלמידים שיצליחו בישיבות ויגרמו נח"ר להורים ולרבי.

נציג ההורים היועץ החינוכי הרב דובי ברוד הודה לצוות החינוכי על כל ההשקעה בתלמידים ועל ההתייחסות הפרטנית לכל תלמיד ותלמיד.

הערב נחתם בהגרלה על כרטיס טיסה לרבי תרומת משפחת ריבקין בו זכה הת' יוסף יצחק גאנזבורג שיחי', ובטקס הוקרה מרגש לחתני המאה בו עלו התלמידים המצטיינים שהשקיעו ממרצם ומזמנם לקבלת התעודה ולתמונה אישית לסיום.

צפו בתיעוד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.