| יום י"ב אב ה׳תשפ״א 21.07.2021

גם השנה: "ירחי כלה העולמי" יתקיים באופן וירטואלי

מעמד תורני עולמי: אלפי שוחרי תורה וחסידות מרחבי תבל ישתתפו בשבוע הבא בהתכנסות השנתית של "ירחי כלה" העולמי שיתקיים ביום חמישי, כ' מנחם-אב, יום ההילולא השבעים-ושבע של כ"ק הגאון המקובל רבי לוי יצחק שניאורסאהן זצ"ל, אביו של הרבי • גם השנה: עקב מגבלות הקורונה קרית "גן ישראל" סגורה למבקרים, והרב שם-טוב הכריז על מעמד "ירחי כלה" שייערך ביום ההילולא, באופן וירטואלי ופתוח לקהל הרחב
גם השנה:

המעמד זכה ליחס מיוחד מאת הרבי אשר החשיבם עד למאוד, ועורר ועודד את ההשתתפות בהם מדי שנה בשנה. כדברי הרבי בעניין לרב אברהם הרשברג, רבה הראשי של מקסיקו על השתתפותו ב"ירחי כלה" תשד"מ, "הנני מחבב מאוד את העניין בכללות והרי זה מכבדו, (בחייו ו)גם לאחר מותו ועל-ידי תורה הוא כבוד הכי גדול".

מידי שנה, מעמד זה נערך בקרית "גן ישראל" בניו יורק בהשתתפות גדולי תורה, רבנים, ראשי ישיבות ומשפיעים מרחבי העולם שהיו מתכנסים למספר ימי דיונים תורנים הלכתיים בארגון הרב אברהם שם-טוב, מנהל "קריית גן ישראל", יו"ר אגודת חסידי חב"ד העולמית, והשליח הראשי בפילדלפיה.

בשנה שעברה, עקב מגיפת הקורונה, נבצר לראשונה לערוך התכנסויות אלה כמידי שנה באופן פיזי. עקב כך, המארגנים יזמו מעמד "ירחי כלה" כלל עולמי באמצעים הדיגיטליים שנמשך 15 שעות רצופות עם שיעורים מעמיקים מרבנים וראשי ישיבות בכל העולם ובהשתתפות יהודים ממגוון קהילות וחצרות.

גם השנה, עקב מגבלות הקורונה, קרית "גן ישראל" סגורה למבקרים, ועקב כך נבצר גם השנה לערוך את המעמד במתכונתו השגרתית. אי לכך, הרב שם-טוב הכריז על מעמד "ירחי כלה" שייערך אף הוא השנה, ביום ההילולא, באופן וירטואלי שיהיה פתוח לקהל הרחב.

בימים אלו עמלים המארגנים על תוכנית תורנית מיוחדת ומרתקת ליום זה, כיום שכולו תורה לכבוד בעל ההילולא ולחיזוק ההתקשרות לרבי. במעמד צפויים למסור שיעורים תורניים רבנים מורי הוראה, ראשי ישיבות, ומשפיעים מארצות הברית, מארץ הקודש, מאירופה ומדרום אמריקה. השיעורים יקיפו מגוון רחב של נושאים תורניים בתורת הנגלה, בתורת החסידות, בהלכה, ובתורתו של בעל ההילולא רבי לוי יצחק זצ"ל.

מעמד "ירחי כלה" השנה ישודר מקריית גן ישראל בניו יורק, ובמקביל מארץ הקודש מהיכל ישיבת "תומכי תמימים" המרכזית בכפר חב״ד, וממדינות נוספות.

התוכנית המיוחדת תשודר בשידור חי בזום וכאן באתר חב"ד און ליין. פרטים נוספים יבואו בע"ה בימים הקרובים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.