צבי סופר | יום י"ב אב ה׳תשפ״א 21.07.2021

המשנה לראש העיר ירושלים הרב הלפרין חנך לשכה חדשה

בשמחה ובהתרגשות התקיים אמש (שלישי) מעמד חגיגי של קביעת מזוזות ואמירת לחיים בלשכתו החדשה והמפוארת של משנה לראש העיר, הרב יעקב הלפרין בבניין הראשי של עיריית ירושלים • מחיל אל חיל: בעיצמו של האירוע התקבלה הודעה על בניית קומה נוספת של בית ספר יסודי חב"ד בנות בשכונת רמת שלמה
המשנה לראש העיר ירושלים הרב הלפרין חנך לשכה חדשה

בשמחה ובהתרגשות התקיים אמש (שלישי) מעמד חגיגי של קביעת מזוזות ואמירת לחיים בלשכתו החדשה והמפוארת של משנה לראש העיר, הרב יעקב הלפרין בבניין הראשי של עיריית ירושלים.

חברי מועצת העיר ומנהלי האגפים בעירייה, אישי ציבור ובראשם שלוחי הרבי ברחבי העיר נטלו חלק באירוע ואיחלו את ברכתם לרב הלפרין שיזכה להמשיך בפעולותיו הברוכות ביתר שאת.

השלוחים שיחיו הביעו את הערכתם הרבה על כל ההתמסרות לטובת בתי חב"ד ומוסדות החינוך בשכונה כאשר על הפרק עומדים קבלת מבני גני ילדים חדשים של בתי חב"ד בכל רחבי העיר והקצאות חדשות לבתי כנסת.

לאחר תפילת מנחה ואמירת לחיים, התכבדו בקביעת המזוזות רב קהילת חב"ד ליובאוויטש בשכונת רמת שלמה ויו"ר מכון 'היכל מנחם', הגאון הרב יוסף יצחק הבלין ויועצו הבכיר של ראש העיר, ידיד קרוב ומסייע רבות לפעולות חב"ד מר אבי אבוחצירה.

סגן ראש העיר הרב אליעזר ראוכברגר אמר בברכתו כי הוא מכיר מקרוב את פעילותו הברוכה של הרב הלפרין ומאחל לו הצלחה בהמשך פעולותיו. דברי ברכה בשם השלוחים הביאו השליח ומנהל גני חב"ד בעיר הרב תמיר קסטיאל והשליח ורב קהילת חב"ד בשכונת הר חומה הרב שניאור זלמן כהן.

מלשכת הרב הלפרין נמסר בסיפוק שבעיצמו של האירוע התקבל בהשגחה פרטית הודעת משרד החינוך על תכנית הבנייה הסופית של בניית הקומה הנוספת של בית ספר יסודי חב"ד בנות בשכונת רמת שלמה שתכיל 8 כיתות נוספות וחדרים נלווים.

כזכור, לפני כחודשיים נכנס הרב הלפרין לתפקידו כמשנה לראש העיר ירושלים, לאחר קיום הסכם הרוטציה עם המשנה לראש העיר הקודם, ר' יוסי דייטש.

וידאו:

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.