| יום י"א אב ה׳תשפ״א 20.07.2021

המספרים של מכון פוע"ה נחשפים

19,341 שאלות בנושאי קורונה, 4680 תיקי זוגות חדשים, מאות שאלות בנושאי קדושת החיים ולמעלה מ25,000 שעות ייעוץ. כך נראתה תשפ"א במכון פוע"ה
המספרים של מכון פוע

אמנם שנת תשפ"א היתה שנה מורכבת עבור כולנו, אך עבור הזוגות שהיו באמצע טיפולי הפוריות, או למשפחות עם בן משפחה חולה הזקוקות להתייעצות דחופה בשל מצבו הרפואי, השנה הזו היתה סבוכה אף יותר. לצד הצורך להישמר מפני הנגיף, הזוגות היו חייבים להמשיך את טיפולי הפוריות בכדי לא לסכן את התהליך החשוב של הבאת ילדם לעולם ובני המשפחה היו חייבים לקבל מענה הלכתי מצד רבנים העוסקים בצד הרפואי-הלכתי.

איך נראתה שנת תשפ"א במכון פוע"ה?

כ-375,000 כניסות נרשמו לאתר האינטרנט של מכון פוע"ה בשנת תשפ"א, ובו ניתן למצוא כלים רבים עבור הזוגות הנתקלים בקשיי פוריות והיריון, אפשרות לשלוח שאלות לרבני המכון, להירשם לקורסים לצפות בשיעורים ועוד.

למעלה מ-25,000 שעות ייעוץ של רבני המכון התקיימו במהלך השנה האחרונה לזוגות, רווקים ורווקות שפנו למכון פוע"ה ו-97,341 שיחות שטופלו על ידי צוותי מכון פוע"ה.

הקורונה היוותה חלק נכבד מהשנה האחרונה ועל כן הנתון הגבוה של 19,341 שאלות בנושאי קורונה הקשורות לתחומי העיסוק של המכון לא צריכות להפתיע אף אחד.

נגיף הקורונה איפשר למשתתפים רבים לקחת חלק בכנסים הוירטואליים שהתקיימו בשנה האחרונה, שישה במספר, ובהם לקחו חלק למעלה מ-17,000 משתתפים בארץ ובעולם.

במהלך השנה האחרונה התקיימו 6,205 פגישות עם זוגות במכון, ול-4,680 זוגות נפתחו תיקי זוגות חדשים במכון.

232 משפחות קיבלו ליווי על ידי רבני אגף קדושת החיים של מכון פוע"ה, בו עוסקים בשאלות הלכתיות, רפואיות ואתיות של חולים הנמצאים תחת שאלות מורכבות שצריכות מענה מיוחד.

4,459 השגחות הלכתיות התקיימו בשנה האחרונה. מדובר בתהליך מורכב ורגיש מאד ובו משגיחה הלכתית מלווה את תהליך ההפריה שצריך להיעשות באופן סטרילי עבור הזוגות המקבלים ליווי מלא ממכון פוע"ה.

הרב מנחם בורשטיין, ראש מכון פוע"ה: "מאחורי כל מספר עומדת נשמה, עומד זוג, עומדת משפחה שבעיניים בורקות פונים אלינו על מנת לקבל את המענה ההלכתי והרפואי הטוב ביותר עבורם או עבור בני משפחתם. הייחודיות של מכון פוע"ה הוא ביכולת שלה לגשת לכל שלב במעגל החיים - מיצירת הנשמה ועד ליווי הנשמה בצאתה מהעולם. המלאכה הרגישה הזו נעשית בחמלה גדולה, ברגישות עצומה ובאהבה אין קץ".

בימים אלה עורכים במכון פוע"ה פרויקט גיוס המונים על מנת להרחיב את הליווי והטיפול בזוגות הזקוקים לסיוע של המכון בנושאי פריון, היריון ולידה וכן בייעוץ לבני משפחות של חולים עם שאלות הלכתיות ואתיות רפואיות מורכבות. אנו מזמינים אתכם להיות שותפים בחיזוק מכון פוע"ה כדי שעוד זוגות ומשפחות יזכו לחיוך וידיים מלאות.

>>לתרומה מקוונת לחצו כאן<<

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.