שלמה מן | יום י' אב ה׳תשפ״א 19.07.2021

פעילות חב"דית בהילולת האר"י בצפת; אלפים ביקרו באוהל • צפו

מתחם הכנסת אורחים ענק בכניסה לבית החיים, בו חולקו אלפי מנות ארוזות לאורך כל היממה. עמדות קפה מסודרות, לגברים ולנשים, מסך ווידאו ענק שהקרין מראות קודש של הרבי ואוהל מכירת ספרי חסידות בסיסיים במחירים מוזלים במיוחד. גלרייה מהפעילות החבד"ית בהילולת האר"י בצפת
פעילות חב
תמונות: באדיבות המצלם

כבכל שנה, אגודת קרית חב"ד בצפת מארחת את אלפי המבקרים בהילולת האריז"ל בקבלת פנים מכובדת והכנסת אורחים, הכוללת סעודת הילולא, ווידאו של הרבי לאורך היממה, שיעורים בתורת האריז"ל ומכירת ספרי חסידות במחירים מוזלים.

בשל מגבלות השנה האחרונה לא התאפשרה הקמת אוהל כמו גם חלוקת ארוחות במתכונת הרגילה, אך אגודת קרית חב"ד לא וויתרה והקימה מתחם "הכנסת אורחים" ענק ומפואר, בכניסה לבית החיים, בו חולקו אלפי מנות ארוזות ומפוארות לבאי ההילולא לאורך כל היממה. בעמדות קפה מסודרות, לגברים ולנשים, ניתן היה לקבל שתיה חמה.

את פני באי ההילולא קידם מצד אחד מסך ווידאו ענק שהקרין מראות קודש של הרבי, שנבחרו והוכנו באופן מיוחד על ידי ג'עם לטובת האירוע, ומהעבר השני - אוהל מכירת ספרי חסידות בסיסיים במחירים מוזלים במיוחד.

בשעות הלילה התקיימו שיעורים בתורת האריז"ל על ידי המרצים החסידיים, איש החינוך הרב מנחם מינצברג  במצגת על חידושו של האריז"ל באחדות השם - על פי חסידות, והמשפיע וראש כולל "תורת רשב"י" במירון, הרב אסי שפיגל בהרצאה על יחסו של הרבי להילולת האריז"ל. במקביל, התקיימו גם שיעורים לנשים בעזרת הנשים של "הכנסת אורחים חב"ד.

האלפים הרבים הביעו את התרשמותם ותודתם למוסדות חב"ד בצפת על הכנסת האורחים המפוארת והפעילות המבורכת.

צפו בתיעוד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.