שלמה מן | יום י' אב ה׳תשפ״א 19.07.2021

הירי בסמוך לכפר חב"ד: החשוד יובא בפני שופט להארכת מעצר

תושב רמלה, בגיל 26, החשוד כמי שביצע את הירי אמש בשטח פתוח סמוך לכפר חב"ד, נעצר לחקירה והיום יובא בפני שופט לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו. זה מה שגילו המתנבים והמשטרה ברכבו
הירי בסמוך לכפר חב
כלי הנשק שנתפסו. צילום: דוברות המשטרה

חשוב תושב רמלה, בגיל 26, חשוד בירי אמש בשטח פתוח סמוך לכפר חב"ד. החשוד נעצר לחקירה והיום יובא בפני שופט לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

כזכור, וכפי שדווח ב-COL, אמש בסביבות השעה 19:50 נשמעו צרורות ירי בסמוך לכפר חב"ד, מאיזור הפרדסים בין כפר חב"ד לצריפין. 'מתנדבים בכפר' בראשות מוישל'ה גוטמן הגיעו למקום וכוחות משטרה בסיוע מסוק שהועלה לאוויר החלו בסריקות אחר מבצעי הירי.

"לאחר הירי לכיוון הכפר, הזעקנו מתנדבים ואת המשטרה. יצאנו לכיוון הפרדס, הבחנתי ברכב חשוד ודלקנו אחריו. לפתע פרק מהרכב בן מיעוטים חמוש ברובה ואקדח, ביצענו עליו חסימה ועצרנו אותו", סיפר יו"ר מתנדבים בכפר גוטמן ל-COL. איתרנו גם את הנשק מסוג M-16 ממנו בוצע הירי. המשטרה הגיעה ועצרה את החשוד".

הרכב וכלי הנשק נלקחו על ידי המשטרה, והחשוד שנתפס נלקח למעצר וחקירה.

גורם בכפר אמר אמש ל-COL, כי המשטרה טרם פרסמה את המניע לירי, אולם מעריכים כי מדובר בכנופיית פשע של סוחרי נשק, שערכה 'בדיקת ירי' בנשק לפני מכירה לגורמים עבריינים.

"בכל מקרה אנו דורשים שהמשטרה תגביר את הסיורים והאכיפה באיזור, שהפרדסים לא יהפכו לשטח הפקר ולא יסכנו אותנו כמו שקרה בלוד ובמקומות אחרים", הוא הוסיף והדגיש. כאמור, המשטרה עצרה את החשוד והלה ויבא בפני שופט.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.