תוכן שיווקי | יום י' אב ה׳תשפ״א 19.07.2021

מה זה ביטקוין?

כיצד נוצר המטבע הווירטואלי? עד מתי הוא עתיד להשאר איתנו ומה הדרכים האפשריות לקניית המטבע? כל הפרטים..
מה זה ביטקוין?
צילום:freepik

מה זה מטבעות דיגיטליים?

ביטקוין הוא מטבע דיגיטלי, כלומר מטבע שלא תוכלו לרכוש אותו באופן פיזי. הוא שונה בתכלית מכל מטבע אחר שיצא לכם לרכוש עד כה ככל הנראה. בדומה לכל מטבע דיגיטלי אחר, מדובר על מטבע בעל שווי משתנה כך שתוכלו להשקיע בו. לא מעט אנשים שרכשו ביטקוין בתחילת הדרך, מצאו את עצמם מרוויחים על כך מאות או מיליוני שקלים.

את המטבע יצר Satoshi Nakamoto שזהותו לא ידועה עד היום. המטבע נכנס לחיינו אי שם בשנת 2008, והוא פופולארי עד עצם היום הזה. ניתן להגיד בפה מלא כי מדובר על המטבע הכי מוכר בקרב מטבעות הדיגיטליים.

החוקיות של הביטקוין משתנה בין מדינה למדינה, ויש הבדל ניכר בין המדינות השונות. אך ניתן להגיד כי בשנים האחרונות ניתן לראות כי החוקיות הופכת להיות חיובית. נדיר מאוד למצוא מדינות ברחבי הגלובוס שהוציאו את הביטקוין מחוץ לחוק, חלקן הגדול אפילו מעודד שימוש במטבע הספציפי הזה.

כיצד ניתן לרכוש ביטקוין?

רכישה של ביטקוין מתבצעת כמו כל רכישה של מטבע דיגיטלי אחר. ביחד עם ביטקוין תוכלו לרכוש מטבעות דיגיטליים אחרים, כיום יש מבחר לא קטן של מטבעות קיימים. כל אחד יכול לבחור את הדרך המועדפת עליו לרכישת ביטקוין. תזכרו כי הרכישה הזאת לרוב תהיה רלוונטית לטווח הארוך ולא רק לטווח הקצר. יש כאלה שרואים ברכישת ביטקוין כהשקעה לכל דבר ועניין, בדיוק כמו לרכוש נכס חדש.

האפשרות הראשונה היא לרכוש ביטקוין במזומן. תוכלו לרכוש ביטקוין במזומן מאתרים שונים או מאנשים פרטיים. יש לא מעט אנשים שמוכרים את המטבעות אשר ברשותם. אם תהיו מספיק ערניים, תוכלו אפילו להשיג הצעות אטרקטיביות מאוד. הצעות שלא תוכלו למצוא כמותן באף מקום אחר, ושווה לכם לנצל אותן. כיום המודעות לרכישת ביטקוין במזומן גבוהה מאוד.

ישנה כמובן גם אפשרות לקנות ביטקוין עם כרטיס אשראי. אותם אתרים המציעים לרוכש דרכם ביטקוין במזומן, יאפשרו ככל הנראה לבצע גם רכישה באשראי. כמובן שמאנשים פרטיים לא תוכלו לרכוש ביטקוין באשראי, תוכלו לעשות זאת רק במזומן. אך יש אתרים המאפשרים לרכוש דרכם ביטקוין אך ורק עם אשראי ולא במזומן. לכל אתר יש את המדיניות שלו בהקשר הספציפי הזה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.