מנדי ברגר | יום ו' אב ה׳תשפ״א 15.07.2021

'ושבתה הארץ': נחתם יום העיון השנתי של שלוחי הרבי בחיפה

בסימן שנת השמיטה הבעל"ט ולכבוד קבלת שלוחים חדשים לעיר, התכנסו אמש 32 שלוחי הרבי בחיפה ליום עיון מרתק ומגבש, במלון ניר עציון בחיפה • בארוחת הצהרים המפוארת שנמשכה שעות ארוכות התוועדו השלוחים ביחד עם השלוחים החדשים שהגיעו בחודש האחרון לשליחות
'ושבתה הארץ': נחתם יום העיון השנתי של שלוחי הרבי בחיפה

בסימן שנת השמיטה הבעל"ט ולכבוד קבלת שלוחים חדשים לעיר, התכנסו אמש 32 שלוחי הרבי בחיפה ליום עיון מרתק ומגבש, במלון ניר עציון בחיפה – בהנחיית השליח לכרמל-אחוזה הרב יהודה דונין.

את היום פתח השליח החדש לנוער – הרב ישראל העכט ב'דבר מלכות' מיוחד מהרבי על מעלת העיר חיפה כעיר חוף וים.

לאחר מכן ריתק את השלוחים במשך שעה ארוכה – הרב הגאון יצחק לוי שליט"א, רבה הראשי של העיר נשר וחבר מועצת הרה"ר, שהביא עשרות הלכות ונושאים הלכתיים מורכבים בדיני שמיטה, כיצד לפסוק בעצמנו ומה נאמר למקורבים. בסיום דבריו שיבח הרב לוי את פעילות השלוחים בעיר – ואמר כי היהדות בחיפה מתרחבת בזכות בתי חב"ד הקיימים בכל פינה בעיר.

השליח ליקנעם הרב נועם דקל התוועד כיצד ניתן לחיות בצורה שנזכור תמיד כי "שלוחו של אדם כמותו" ואנו זכינו לייצג את הרבי במקום השליחות. את ההתועדות תיבל הרב דקל בסיפורים מרתקים משליחותו האישית כשליח האהוב על כל תושבי העיר וביחד עם זה ללא פשרות חלילה ביידשקייט.

היועץ הארגוני של בתי חב"ד בעיר זאב פרץ, ניהל דיון מרתק עם השלוחים איך משלבים את תפקידו של השליח להיות זמין לכל יהודי ביחד עם זה שהוא מנהל שנדרש לנהל את זמנו בצורה נכונה.

לסיום החלק של ההרצאות הביא הרב ישראל אשכנזי את הבשורה החדשה של שיעורי התורה החבד"יים בעיר שתביא עוד מאות ואלפי תושבים לשיעורי התורה של השלוחים בחיפה.

*

בארוחת הצהרים המפוארת שנמשכה שעות ארוכות התוועדו השלוחים ביחד עם השלוחים החדשים שהגיעו בחודש האחרון לשליחות – הרב פנחס גרוסמן לשכונת הדר תחתון וקריית האומנים, הרב אברהם תירוש לשכונת כרמל צרפתי, והרב ישראל העכט לפעול עם הנוער במערב חיפה,

וקיבלו החלטות טובות להוסיף פעילויות חדשות בעיר ולהביא עוד שלוחים בעיר, תחת השליח המרכזי הרב דב גינזבורג ומנהל הפעילות – בנו הרב יהודה גינזבורג.

לסיום ערך סיום מסכת השליח בשכונת פנינת הכרמל ור"מ בישיבת תות"ל קריית שמואל – הרב בצלאל וילשנסקי.

השלוחים נפרדו מתוך הבטחה לשוב ולהיפגש ולעשות הכל כדי להביא לקבלת פני הרבי משיח צדקנו מיד ממש.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.