צבי סופר | יום ו' אב ה׳תשפ״א 15.07.2021

חלוקת תעודות הצטיינות באלעד ובשורה מראש הישיבה

בהתרגשות ניכרת וברוב פאר והדר, חגגו תלמידי שיעור ג' בתות"ל אלעד עם הוריהם ושאר תלמידי התמימים את סיום שנה"ל • תלמידים מצטיינים זכו בתעודות הוקרה • מה חשף ראש הישיבה, ועל מה 'התלונן' נציג ההורים?
חלוקת תעודות הצטיינות באלעד ובשורה מראש הישיבה

בהתרגשות ניכרת וברוב פאר והדר, חגגו תלמידי שיעור ג' עם הוריהם ושאר תלמידי התמימים את סיום שנה"ל.

פתח והנחה את האירוע בכישרון רב המשגיח הכללי בישיבה הרב זאב דב הלפרין שפירט בזו אחר זו הצלחת התמימים בישיבה במשך שלוש שנים, למרות שהיו אלו שנים לא פשוטות בגלל הקורונה.

פותחין בדבר מלכות, התמים מנחם מענדל בר-כוכבא שריתק את הקהל בביאור נפלא בשיחה של הרבי אודות החיוב בהוספה בלימוד התורה בתקופה זו - בין המצרים וערך סיום על מסכת ראש השנה (שנלמדה בישיבה כאחת המסכתות במסגרת סדר גירסא). הוא זכה למחיאות כפיים.

את המשא המרכזי נשא ראש הישיבה הרה"ג אברהם אשר בלינוב שריתק את הקהל בדבריו הנפלאים על תשובת הרשב"א אודות המעלות של בית המקדש השלישי, למרות שבנבואת חגי כתוב על בית המקדש השני גדול יהי' הבית הזה האחרון. ואיחל בשם כל הצוות ברכת הצלחה למסיימים - המתחילים דרך חדשה. ראש הישיבה סיים את נאומו בבשורת שישה שלוחים חדשים שיצטרפו למשפחת הישיבה בשנת הלימודים הקרובה בעזהי"ת.

המנהל רוחני הרב יעקב קטן בירך את התמימים המסיימים בהמשך דרכם, ואף העלה על נס את פעילותם בישיבה ואת תרומתם שתישאר נוכחת בישיבה למרות עזיבת התמימים לדרכם - לישיבות גדולות.

את ההורים ייצג הרב יוסף יצחק  פריימן - שליח הרבי בזכרון יעקב -. כשהתחיל את המשא בטענה כלפי ההנהלה: "למה אתם לא פותחים ישיבה גדולה?..."

בהמשך דבריו הודה בחמימות לצוות הישיבה על השקעה ללא גבולות לילות כימים - באהבה אין סופית לכל תלמיד בישיבה, וב"ה בערב זה ניכרו פירות מפוארים שללא ספק גורמים נחת לנשיאי חב"ד ולנשיא דורנו.

מקום מיוחד תפסו בערב זה התלמידים השלוחים בישיבה לשנה"ל הנוכחית התמימים זאבי גרינוולד, שניאור קפלן, שלמה בלשניקוב, שפעלו גדולות ונצורות במהלך השנה החולפת בקרב תלמידי התמימים, בקביעות עיתים עם תלמידים רבים, ובמבצעי לימוד ושינון מאמרי חסידות ושיחות של הרבי ובהתוועדויות מיוחדות שטעמם ישאר בפי התמימים לעוד הרבה זמן.

לקראת סיום הערב המושקע, הזמין המנחה הרב הלפרין את התלמידים לקבל את 'תעודות הצטיינות' עם סיום שלשת השנים. בתעודה צויינו המסכתות הרבות שנלמדו על ידי התלמידים לעיון ולגירסא ועל דרושי החסידות ושיחות קודש ופרקי התניא שלמדו ושיננו כל אחד מהתמימים.

או אז התיישבו תלמידי התמימים יחד עם הבוגרים וצוות הישיבה להתוועדות חסידית שנמשכה אל תוך הלילה. המסיבה הסתיימה אך התלמידים רצו להמשיך ולהישאר עוד. הפרידה הייתה לא קלה. ברגשות מעורבים בדמעות שזלגו מעיניהם, איחלו זה לזה הצלחה בשנה"ל הבעל"ט.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.