מערכת COL | יום ד' אב ה׳תשפ״א 13.07.2021

בכנס החינוך השנתי בכפר חב"ד: הוקרן הסרט של הבמאי הצעיר

גולת הכותרת של הכנס היתה הקרנת סרט חינוכי בהפקתו של הבמאי והיוצר החב"די הצעיר. כן הועברו הרצאות בידי אנשי חינוך והמד"א של כפר חב"ד. צפו בתיעור וסיקור מהכנס השנתי בכפר חב"ד בנושא חינוך
בכנס החינוך השנתי בכפר חב
צילומים: מענדי קורנט

בשעת ערב אמש (שני), מאות הורים מתושבי כפר חב"ד, גברים ונשים, התאספו באוהל האירועים בכפר חב"ד, לערב חינוך מיוחד לזכרו של המחנך הרב שלמה גרברצ'יק ע"ה, כפי שמתקיים בכל שנה בימי תשעת הימים.

הרב שלמה גרברצ'יק ע"ה, היה מעמודי התווך של כנס מיוחד זה וכן מראשי ועדת החינוך בכפר חב"ד.

את הכנס פתח מנחה הערב השחקן החב"די ר' מיכאל וייגל, שהזמין את הרב מאיר אשכנזי - מד"א דכפר חב"ד לשאת דברים. הרב מענדי גרברצ'יק עלה לסיים מסכת כנהוג בתשעת הימים ולע"נ אביו הרב שלמה גרברצ'יק ע"ה. אחריו עלה על הדוכן איש החינוך הרב עופר דישון.

גולת הכותרת של הכנס היתה הקרנת הסרט החינוכי "מודה במקצת" של מכון סג"ל ובהפקתו של הבמאי והיוצר החב"די שניאור אנטבי. לאחר הסרט נערכה הרצאה מרתקת מפי איש החינוך הרב אברהם סג"ל.

אנטבי חתם את הכנס בסיום מרגש: "אני מצטער מכל מי שלא הצליח לתפוס מקום, לא נעים לומר - אבל זה משמח אותי. מצחיק אותי לומר "כשהייתי ילד", כי אני עדיין מרגיש ילד... אבל, למען האמת, כשהייתי ילד, זה היה החלום שלי: שאנשים יבואו לראות על מסך גדול את מה שהתחיל מדמיונות מזיעים במיטה קטנה.

"אני כנראה הנואם היחיד שתמצאו פה הערב, שעומד כ"מקבל" ולא כ"נותן". אני מזדהה עם לא מעט מהדמויות ואני פוגש אותם בתוכי במהלך חיי. מעבר לחיבור מהצילומים הרבים שהתקיימו בכפר חב"ד לפני 3 שנים, בטוחני שכל אחד ואחת מהיושבים כאן וגם מהעומדים, מוצא את עצמו באחת מהדמויות. בין כאבא, אמא, מורים ואנשי חינוך וגם הילדים הקטנים שבכם. וכמובן הילדים שלכם! זו סגירת מעגל.

"לפני קרוב ל-9 שנים הוקרן כאן הסרט הראשון שלי שבו נשברה לי המצלמה. אז, הרב שלמה גרברצ'יק, שהיה לי לאדם קרוב -הקשיב לי! ושעט, כדרכו לעזור לי. תודה לכם שהגעתם! ולסיום: תקשיבו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.