מנחם קרביצקי | יום ד' אב ה׳תשפ״א 13.07.2021

הנחות עד 70% במבצעי הקיץ של איקאה

SALE הקיץ  המסורתי חוזר ובגדול בין התאריכים כ"ו תמוז עד י"ח אב בכל חמשת חנויות איקאה באשתאול, באר שבע, קריית אתא, ראשל"צ ונתניה וכן בחנויות המטבחים IKEA KITCHENS  בנמל ת"א ובפתח תקווה ▪ אלפי פריטים מכלל מחלקות החנות ישתתפו ב- SALE הקיץ בהנחות של 70%-15% ▪ במסעדות החנויות מציעה איקאה מגוון מנות ב- 10 ש"ח בלבד
הנחות עד 70% במבצעי הקיץ של איקאה

לאחר הפסקה של שנה בעקבות מגבלות הקורונה, מחזירה איקאה את SALE הקיץ המסורתי ובגדול. SALE הקיץ יתקיים במתכונת מלאה, בכל חמשת חנויות איקאה באשתאול, באר שבע, קרית אתא, ראשל"צ ונתניה וכן בחנויות המטבחים בנמל ת"א ופתח תקווה.

SALE הקיץ החל מכ"ו תמוז יתקיים עד י"ח אב תשפ"א (06.07-27.07).


שוקי קובלנץ, מנכ"ל איקאה ישראל: "אחרי שנה מאתגרת עבור כולנו, אנו שמחים לבשר על חזרתו של SALE הקיץ המסורתי שלנו. על אף הקשיים הלוגיסטיים שנוצרו בעקבות הקורונה, עשינו את מרב המאמצים ואנו מחזירים את SALE הקיץ, במתכונת מלאה. קיומו של ה- SALE היא נדבך נוסף וחשוב בהקשבה ובמענה לצרכי הלקוחות שלנו,  SALE הקיץ יכלול אלפי מוצרים ממגוון מחלקות שיעניקו הנחות של עד 70%, לצד הנחות משתלמות גם על מנות נבחרות ממסעדות החנויות שלנו: הבשרית, החלבית והחנות השבדית." 

קובלנץ הוסיף כי: " החנויות תוגברו ונערכו על מנת להעניק חוויית שירות איכותית ומענה לוגיסטי נרחב. תגברנו את צוותי השירות בחנויות ובמוקד הטלפוני וכן את מערך ההובלות וההרכבות. במהלך השהות בחנות, תהיה הקפדה על עטית מסיכה".

אבי בר, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל מגוון ומכירות : "SALE הקיץ יכלול כ- 2,500 מוצרים מכלל מחלקות החנות.  השנה יבלטו מחלקות הספות, מיטות ומזרנים, תאורה, ריהוט קיץ וטקסטיל. SALE  הקיץ מאפשר לנו להיערך לקליטת אלפי מוצרים חדשים שיכנסו לחנויות איקאה החל מחודש אוגוסט, הכוללים קולקציות ייחודיות, שיתופי פעולה עם מעצבים מובילים, אביזרים לבית חכם, רמקולים ועוד".

לצד ההנחות על ריהוט וכלי הבית ולהשלמת חווית הביקור בחנויות איקאה, ניתן ליהנות ממחירי SALE  גם על מנות נבחרות במסעדה החלבית והבשרית הכשרה למהדרין ב-10 ש"ח  בלבד גם בחנות השבדית, יוכלו הלקוחות ליהנות ממגוון מחירים מיוחדים על מוצרים אהובים בכשרות מהדרין.

לצפייה במבצעים לחצו כאן>>>

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.