מערכת COL | יום כ"ו תמוז ה׳תשס״ה 02.08.2005

חברי קונגרס רבני 'פיקוח נפש' מעודדים את הרב דרוקמן

ראשי קונגרס רבני 'פיקוח נפש' קיימו אמש (שני) כינוס-מחאה נוסף בירושלים, בו קראו לרבנים נוספים להצטרף למחאה הגדולה. הרב יעקב יוסף, מראשי הקונגרס, הדגיש בנאומו כי בתולדות עם ישראל לא נמצא עד עתה תקדים היסטורי לפרסום של פסק-דין עליו חתומים רבנים רבים כל-כך, מכל חוגי היהדות כולה. "מדובר ברוב מוחלט של רבני ישראל, אין ספק שפרסום של פסק-דין כזה יפעל את פעולתו", אמר הרב יוסף. חברי הקונגרס הביעו תמיכה ועידוד לרב דוד דרוקמן רב העיר קריית מוצקין, נגדו הוגש לאחרונה כתב-אישום בתואנות שונות, בעקבות מחאתו החריפה נגד ההתנתקות. "הרב דרוקמן מקיים את זכותו וחובתו כרב, לזעוק ולהשמיע את "דבר ה' זו הלכה" ללא חת", הבהירו הרבנים בכינוס, "אין אנו נרתעים מהפחדות של חקירות וכתבי-אישום, הלוואי שכל הרבנים ממנו יראו וכן יעשו להשמיע את דעת התורה ללא מורא.
חברי קונגרס רבני 'פיקוח נפש' מעודדים את הרב דרוקמן
הרב יעקב יוסף נושא דברים בכנס רבני 'פיקוח נפש' (ארכיון)
בכינוס דיבר גם יו"ר קונגרס הרבנים, הרב יוסף גערליצקי, שהוסיף כי במציאות הנוראית שכופה עלינו ממשלת ישראל מתווסף גם המימד של "חילול ה'". "זהו חילול שם עם ישראל ושם שמים. זוהי תוצאה ישירה מהפגנת החולשה של ממשלת ישראל, הבורחת מהמערכה, ומעדיפה לסגת עוד ועוד, ובלבד שלא להילחם בנחישות במחבלים. זוהי ההתחלה של נפילת הארץ בפני אויבינו האכזרים, כפי שנפסק בשולחן-ערוך".

אנו קוראים לכל הרבנים בארץ הקודש – הרימו קול זעקה בקרב בני קהילתכם, התכנסו בכינוסי מחאה ותפילה, והביעו בכל דרך אפשרית את דעת התורה אשר תכנית ההתנתקות אסורה היא ומסוכנת ביותר, ובעזרת ה' נצליח למנוע את הגזירה, ודבר אלקינו יקום לעד".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.