צבי סופר | יום ד' אב ה׳תשפ״א 13.07.2021

"כמו ילד": ח"כ אבוטבול הגיב על 'נאום החמוצים' של בנט

ראש הממשלה נפתלי בנט עלה לדוכן הכנסת ותקף בחריפות את נתניהו והאופוזיציה, בנאום 'החמוצים החדשים' • ח"כ אבוטבול מש"ס, עלה אחריו לדוכן הכנסת ולגלג: "נפתלי, יש לך עוד הרבה מה ללמוד מנתניהו. קח עצה למופע החיקוי הבא: ביקור בדוכני הפלאפל בקרית שמונה"
רוה"מ נפתלי בנט, ח"כ משה אבוטבול (צילום: ערוץ הכנסת)

ראש הממשלה נפתלי בנט עלה אמש לדוכן הכנסת, ולגלג על יו"ר האופוזיציה ורוה"מ לשעבר נתניהו וחבריו: "הפכתם לחמוצים החדשים, רק מייללים ומתבכיינים. מה שהזנחתם – תיקנו". הוא לא שכח גם 'לפרגן' ליריבו ח"כ בצלאל סמוטריץ': "רוצה להודות לסמוטריץ', שבזכותו קמה הממשלה".

וידאו (ערוץ הכנסת):

 

ח״כ משה אבוטבול (ש״ס) הגיב על דבריו בנאום על חמוצים ומעונות:

״ראש ממששת המנדטים מחזיק בידו צעצוע שבעצם הוא אפילו לא יודע איך להשתמש בו. כמו ילד קטן הוא עסוק רק בחיקויים, כל נאום שלו זה נסיון עילג לחקות את מר בנימין נתניהו שעמד בראשות הממשלה 12 שנים רצופות, והוא מנסה לחזור על סיסמאות בלי קשר לדברים, ונובר בהיסטוריית הנאומים של ראש הממשלה לשעבר... אבל מה לעשות, זה לא הולך לו!

"בנט מדבר על החמוצים ומנסה לחקות אך זה נשמע עלוב. כמו תינוק מגודל, הוא הולך לנתב״ג להצטלם בצילומי פוזה, אך שכח שמר נתניהו הצטלם כראש ממשלה כשמאחוריו מאות אלפי חיסונים - דבר תקדימי בכל קנה מידה בעולם ומשמש כסמל ודוגמא לאחריות וחריצות שמנהיגי מעצמות, התקשרו לקבל יעוץ ממנו בנושא, ואילו בנט מצטלם בחיקוי עלוב בנתב״ג בקבלת פנים לוורייאנט ההודי, יחי ההבדל הקטן. בחודש בלבד שהוא בתפקיד כל המדדים של הנגיף רק עלו ומעוררים דאגה ענקית בקרב הציבור. הוא קיבל מדינה עם ערים ירוקות ו-5 חולים ביום וכעת המצב מדאיג מאוד מאוד מעל 500 חולים ביום.

"נפתלי יש לך עוד הרבה מה ללמוד מראש הממשלה הקודם מר נתניהו, להלן מעט עצות למופעים הבאים שלך: תוכל בהחלט לערוך חיקוי בביקור בדוכני הפלאפל בקרית שמונה, או לצלם ארבעה מנהיגי ערב שעשו איתנו שלום, אל תתאמץ הרבה יש לך ארבעה מנהיגים ערבים שמנהיגים את המדינה בפועל כאן בכנסת - בחסותך ובעידודך - תצטלם איתם יחד זה יחמיא לך ולהם, וזה גם מספיק בשביל התמונה הנדרשת לתקשורת המלטפת.

וידאו:

 

 

"וכמובן לא נשכח לרגע את הבטחתך שלאחר מס׳ ימים בלבד כבר נהפכה לבדיחה מהלכת - שתגן על הציבור החרדי ושיש לך וטו… והנה מול ההסתערות הבוטה של צר האוצר בנושאי המעונות לילדי החרדים שכל המומחים אומרים שזה לא יתרום כלום למגמה של עידוד התעסוקה, אלא בדיוק ההיפך יגרום לאימהות להיאלץ להישאר בבית, ואתה שותק ולא מגיב! גם אתה וגם השקד שכבר לא פורח!

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.