צבי סופר | יום ד' אב ה׳תשפ״א 13.07.2021

פוסט קורונה: מה צפוי השנה בוועידה ה-ל"ג של המחנכים?

מאות מורים ומחנכים, רמי"ם ומנהלי מוסדות חינוך חב"ד יתכנסו למפגש מחנכים מרתק ומרגש, שייפתח ביום שני הבא – י"א מנחם אב במלון ניר עציון ויימשך שלשה ימים • בעקבות שרשרת האסונות שאירעו לעם ישראל בתקופה האחרונה, ולאחר תקופת הקורונה, הוועידה תעמוד השנה תחת הכותרת "עוצרים! חושבים! מחנכים!"
פוסט קורונה: מה צפוי השנה בוועידה ה-ל

ההכנות לקראת ועידת המחנכים ה-ל"ג מגיעות אל הישורת האחרונה: מאות מורים ומחנכים, רמי"ם ומנהלי מוסדות חינוך חב"ד בציפייה דרוכה, וברוח של השליחות הגדולה – חינוך ילדי ישראל  לקראת מפגש מחנכים מרתק ומרגש, שייפתח ביום שני הבא – י"א מנחם אב במלון ניר עציון ויימשך שלשה ימים בתכנית מעניינת ומאתגרת, הרצאות ושיח בלתי פוסק על נפש התלמיד והמחונך באופן של שלווה והרחבת הדעת.

מארגני הוועידה מדווחים על רישום שיא לוועידה, מספר המשתתפים גדל והוכפל, כל המקומות במלון ובחדרי הגן מלאים עד אפס מקום. עובדה  המעידה על  הצורך הדחוף לשמור על ערנות מוגברת, להתרענן ולהתעדכן בכל עת בכלים החינוכיים המסוגלים לסייע לעוסקים בשליחות הקודש החשובה ביותר כדעת כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו.

בעקבות שרשרת האסונות שארעו לעם ישראל בתקופה האחרונה, ולאחר תקופת הקורונה, הוועידה תעמוד השנה תחת הכותרת "עוצרים! חושבים! מחנכים!" שבמרכזה עקרונות, מטרות וכיוונים בתהליך חשיבה המורכב מהפעולות הבאות: עוצרים - חושבים – מחליטים-מחנכים! זאת במטרה לבסס ולחזק את המסרים של הפעלת שיקול דעת בתחומי החינוך וההוראה.

באי הוועידה ישתתפו במרתון חינוכי לליבון בעיות חינוכיות והפקת לקחים. שיכלול פאנל חינוכי רב משתתפים ומגוון הרצאות מפי מומחים ואנשי מקצוע ממיטב המרצים של מכון 'אחיה'.

'היהלום בכתר' יינתן בערב ההצדעה המיוחד לקראת סיומו של היום השני של הוועידה, שכולו מפגן כבוד למורה ולמלמד. בהשתתפות אורח הכבוד הרב יצחק דוד גרוסמן רבה של מגדל העמק וחבר הרבנות הראשית לישראל, ומרצה אורח הרב אביגדור חיות שיגולל את השתלשלות הלילה הטרגי בחייו, והמסרים החינוכיים בעקבותיו. מקהלת הילדים מתלמוד תורה חב"ד 'אור מנחם' בצפת תלווה את הערב בשירה ובזמרה.

את הוועידה תחתום  התוועדות חסידית מרוממת  עם הרב אליהו לנדא מחשובי ראשי ישיבת תומכי תמימים המרכזית בכפר חב"ד שיתוועד עם המחנכים עד השעות הקטנות של הלילה.

הרב נפתלי רוט יושב ראש הועידה מציין שיסודה של הוועידה נעשה בעידודו ובברכתו של כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו ומדי שנה זכו המשתפים לקבל מברקי ברכה להצלחה רבה ומופלגה ולפעולה נמשכת.

משתתפי הוועידה לדורותיהם מציינים שהוועידה תורמת למלא את המצברים, להתרגש מחוויה חברתית וחינוכית גם יחד. ליהנות מתכנית מרתקת, עשירה ומרגשת, חוויה עוצמתית שמלווה כל משתתף  לימים רבים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.