שלמה מן | יום ג' אב ה׳תשפ״א 12.07.2021

המבצע שסוחף את בנות חב"ד: מחלקות נש"ק וזוכות בפרסים

כרטיס טיסה לרבי, מחשב נייד, תכשיט בשיינדי, שעון מייקל קורס, אוזניות בלוטוס. אלו חלק מן הפרסים שיוגרלו בין בנות חב"ד המחלקות נשק, במסגרת מבצע מאורגן לימי החופש מטעם ארגון נוער חב"ד וצעירי אגודת חב"ד
המבצע שסוחף את בנות חב
חלוקת נש"ק

אלפי בנות חב"ד יצאו בימים האחרונים לחופשת הקיץ. בארגון "בנות חב"ד" הפועל תחת "ארגון הנוער חב"ד" הכריזו על מבצע ניצול הזמן, נשוא פרסים, בשיתוף המרכז לעזרי שליחות של צעירי אגודת חב"ד.

במסגרת המבצע יוצאות הבנות לחלק נרות שבת קודש בין התאריכים כ"ח בתמוז ועד ליום הבהיר ח"י אלול ומדווחות על כך לרבי. בכל שבוע נפתח קישור ייעודי לדיווח לרבי מיום חמישי ועד מוצאי שבת בשעת חצות.

בכל שבוע, בין המשתתפות, מתקיימת הגרלה על פרסים יקריי ערך. הכניסה להגרלה אינה תלויה במספר ערכות הנש"ק שחולקו. בסיום המבצע תשתתפנה הבנות במכירה סינית ענקית כאשר הכניסה אל ההגרלות תתאפשר בהתאם למספר הערכות שחולקו.

כך לדוגמה כניסה להגרלה על כרטיס טיסה לרבי שווה חלוקת 770 ערכות. כניסה להגרלה על מחשב נייד שווה 600 ערכות. כרטיס הגרלה על זיכוי לתכשיט בשווי 800 שקלים שווה חלוקת 500 ערכות. כן ישנן הגרלות על שעון מייקל קורס, אוזניות בלוטוס ועוד.

כמו כן תתקיים הגרלת בונוס בין עשר הבנות שחילקו נש"ק במשך הכי הרבה שעות על שטר של דולר שהתקבל מידיו הקדושות של הרבי. נוסף על כך בכל שבוע מפרסם ארגון "בנות חב"ד" קטע לימוד קצר בנושא החשיבות ועניינו של מבצע נש"ק. ערכות נשק יכולות הבנות להזמין מכל אזור וישוב חב"די בארץ, בפנייה לנציגות ייעודיות.

"זו הזדמנות מיוחדת לכל אחת מהבנות", אומרים בהנהלת ארגון 'בנות חב"ד', "לנצל את ימי הקיץ, למלא את הרצון של הרבי, לחוש סיפוק גדול וגם להשתתף בהגרלות יוקרתיות. ההתעוררות בעם לאחרונה גדולה, וזה הזמן של כל אחת מהנות להירתם".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.