שלמה מן | יום ג' אב ה׳תשפ״א 12.07.2021

בתלמוד תורה חב"ד בגילה חגגו סוף מחזור; תלמידים סיימו מסכת

לקראת כניסתם לישיבה, חגגו בתלמוד תורה חב"ד בגילה את סיום המחזור הראשון של תלמידי כיתה ח' • נערכו שני סיומי מסכתות, הוקרן סרט הממחיש את ימיו הראשונים של תמים בכניסתו לישיבה והוענקו מזכרות
בתלמוד תורה חב
תמונות: באדיבות המצלם

 

בשעה טובה ומוצלחת, חגגו בתלמוד תורה חב"ד גילה את סיומו של המחזור הראשון של תלמידי כיתה ח', היוצאים לישיבה. הערב נערך באולם בית הלוי חב"ד בירושלים סביב שולחנות ערוכים ברוב פאר והדר.

על אף שנות קיומו הרבות של המוסד, זו השנה הראשונה תחת הרשות הממלכתי חרדי שכיתה ח' מסיימת וכל התלמידים נרשמו והתקבלו לישיבות חב"ד.

את הערב הנחה בטוב טעם הרה"ח הרב זאב שיח' קפלן מחנך הכיתה. הרב קפלן המלווה את התלמידים בשנתיים האחרונות מאז כניסתם לכיתה ז' ציין את השיפור וההתקדמות הגדולה שעשו כל תלמידי הכיתה ללא יוצא מן הכלל הן ברמה הלימודית תורנית חסידית והן בהתנהגות ובהנהגות חסידיות.

הרב קפלן ציין לשבח את כל התלמידים שלקחו על עצמם משימה כמעט בלתי אפשרית ולפני כ- חודש נוספו למערכת השעות שעות נוספות ללימוד גמרא גרסא. הרב קפלן אתגר את הכיתה לסיים את כל מסכת תענית עד למועד מסיבת הסיום. בלימוד מרטוני של כ- 4 עמודים ליום, הגיעו התלמידים יום לפני מסיבת הסיום עם יתרה של 6 דפים. כאשר שני תלמידים לקחו על עצמם לסיים את כל המסכת עד למסיבת הסיום באופן עצמאי.

במסיבת הסיום, נערכו שני סיומי מסכתות, אחד של התלמיד נחמן סימקין שסיים את מסכת ראש השנה ולמד באופן עצמאי והסיום השני מסכת תענית של כלל הכיתה.

בהמשך הערב הוזמן הרב בועז אהרון מנהל הת"ת לסכם את השנה ולברך את התלמידים לקראת יציאתם לישיבות. הרב בועז נרגש מתמיד סקר בקצרה את חמש שנות שליחותו החינוכית כמנהל הת"ת, את האתגרים בכלל ואת אתגרי שנת הקורונה בפרט, הרב אהרון הדגיש שלמרות כל המניעות והאתגרים ב"ה זוכים לסיים מחזור ראשון לכבוד ולתפארת וללא פערים משמעותיים.

הרב בועז הודה בברכות חמות לכלל צוות הת"ת המסייעים בשליחות החינוכית יומם וליל מתוך מסירות אין קץ, הודה לרב זאב מחנך הכיתה שהצליח להעמיד תלמידים חסידיים ולא לוותר חלילה על אף אחד, לרב פרבר שליח הרבי על האמון והסיוע ולהורי התלמידים ולתלמידים עצמם.

הרב בועז מנהל הת"ת סיים בברכה לכל תלמיד ובקריאה הזמנה שצוות הת"ת והוא אישית זמינים לכל תלמיד בכל עת ולכל עניין לסייע ולכוון.

בהמשך הערב כובד הרב פרבר מנכ"ל מוסדות חב"ד גילה ומקים הת"ת לשאת דברי תורה, ברכה ותודה. הרב פרבר קישר נושאים מפרשת השבוע למסיבת הסיום ולתלמידים הבוגרים.

נציגי ההורים ר' בן עזרא והרב מתי טוכפלד נשאו דברים, הודו וברכו את הצוות החינוכי ואף העניקו שי לאנשי הצוות על עבודתם המסורה.

בחלקו השני של הערב הוקרן סרט והרצאה הממחישים לתלמידים את ימיו הראשונים של תמים בכניסתו לישיבה, את הדילמות והקשיים וכן קבלו עצות, טיפים והדרכה כיצד ניתן להתמודד מול קשיי ההסתגלות בעיקר בימים הראשונים בישיבה.

בסיום הערב חולק לכל תלמיד תעודת מחזור, שי מיוחד סידור עם הטבעה ותנ"ך שי מעיריית ירושלים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.