מנדי ברגר | יום ג' אב ה׳תשפ״א 12.07.2021

בעיר הקודש ירושלים: רבה של צפת הותקף עם אבנים ברכבו

פורעים ערבים יידו אמש אבנים לעבר רכבו של הגאון רבי שמואל אליהו, רבה של העיר צפת, בעת שנסע ברחוב ראבעה אל עדוויה – ציר מרכזי בשכונת א-טור בירושלים – בדרכו לפגישה בשכונת מעלה הזיתים • בחסדי שמיים, הרב אליהו לא נפגע, אך נהגו נחתך בידו מרסיסי זכוכית שעפו לעברו מהחלון שנופץ
בעיר הקודש ירושלים: רבה של צפת הותקף עם אבנים ברכבו
צילום: באדיבות המצלם

פורעים ערבים יידו אמש (א') אבנים לעבר רכבו של הגאון רבי שמואל אליהו, רבה של העיר צפת, בעת שנסע ברחוב ראבעה אל עדוויה – ציר מרכזי בשכונת א-טור בירושלים – בדרכו לפגישה בשכונת מעלה הזיתים. בחסדי שמיים, הרב אליהו לא נפגע, אך נהגו נחתך בידו מרסיסי זכוכית שעפו לעברו מהחלון שנופץ. נגרם נזק לרכב.

הרב אליהו גולל את ‘פיגוע האבנים’: ”נסעתי עכשיו בירושלים, בתוך ירושלים, וזרקו עלי אבנים בגובה הראש שלי. אם האבן היתה פוגעת זה יכול להיות מסוכן, סכנת חיים. למזלי נסעתי ברכב של אבא, הרב אליהו, והשמשות חזקות, וזכות הרב הגנה ואני חי וקיים ברוך השם”.

 

הרב הוסיף: ”הכוונה שלהם היתה לרצוח. שהקדוש ברוך הוא יכרית אותם, בושה לירושלים עיר הקודש שאנשים זורקים אבנים ומנסים לרצוח בה. זה לא ייאמן כי יסופר”.

הגר”ש אליהו הדגיש: ”אנחנו מצפים ממשטרת ישראל לרדוף אותם ולשים אותם בכלא כמו רוצחים, שמערכת המשפט תטפל בהם ולא תשחרר אותם. לא ייתכן שערבים ינסו להרוג בתוך בירת ישראל, עיר הקודש”.

ממשטרת ישראל נמסר: “כוחות המשטרה ומשמר הגבול פועלים בחודשים האחרונים – תוך פריסה רחבה ומעובה ברחבי העיר ירושלים, בדגש לשכונותיה המזרחיות – למניעת אירועי הפרת סדר, אלימות, התפרעות וסיכון ביטחונם של התושבים והבאים בשערי העיר, ללא מורא ובנחישות רבה.

“במהלך הפעילות, נעצרו מאות חשודים בגין הפרת סדר, יידוי אבנים, בקבוקי תבערה, ירי זיקוקין, פגיעה באזרחים ושוטרים וגרימת נזק. השוטרים ימשיכו לפעול בנחישות כנגד כל אירועי האלימות והפרת הסדר הפוגעים בביטחון הציבור”.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.