צבי סופר | יום כ"ח תמוז ה׳תשפ״א 08.07.2021

עוברים לאיתור: צוותי החילוץ התייאשו מלמצוא ניצולים חיים

אותרו 8 גופות נוספות באסון במיאמי, מניין הקורבנות עלה ל-54, מתוכן זוהו עד כה 33 • הרשויות הודיעו רשמית - אין סיכוי למצוא נעדרים בין החיים. ראש העיר מיאמי: "מיצינו את משימת ההצלה, דבר שעשינו לא יחזיר את המשפחות. נעשה הכל כדי לזהות את הקורבנות"
עוברים לאיתור: צוותי החילוץ התייאשו מלמצוא ניצולים חיים
משלחת החילוץ של צה"ל יחד עם כוחות חילוץ מקומיים באתר האסון (צילום: דו"צ)

באסון הקריסה במיאמי אותרו 8 גופות נוספות, מניין הקורבנות עלה ל-54, מתוכן זוהו עד כה 33.

דניאלה לווין-קאווה, ראש העיר של המחוז, אמרה הלילה: "בעצב עמוק אני משתפת כי לקחנו החלטה קשה ביותר לעבור ממבצע הצלה למבצע חיפוש גופות".

"היה קשה מאוד לחלוק את החדשות האלה עם המשפחות שעדיין מתגעגעות לאהוביהן, גיבשנו תוכנית להמשך מבצע החיפושים באותה מהירות ויעילות".

שר הביטחון בני גנץ, סיכם עם הרמטכ"ל אביב כוכבי, כי משלחת פיקוד העורף המסייעת בהתמודדות אזרחית ובחילוץ מההריסות באסון במיאמי, תישאר במקום כשבוע נוסף עד למיצוי המשימה - זאת בעקבות בקשות שהגיעו אליו מארגונים יהודיים, ועדכונים שקיבל על אפקטיביות המשלחת וחשיבותה.

סגן נ', מי שמפקד על צוות במשלחת הישראלית לאסון אמר השבוע כי "בשגרה, אני מפקד על צוות מיוחד שבונה מודלים תלת-מימדיים לצורך ביצוע פעילויות מבצעיות של צה"ל. בימים האחרונים, אנשי הצוות משתמשים ביכולות טכנולוגיות מתקדמות על מנת לסייע למשלחת פיקוד העורף במיאמי.

"ניתחנו את הבניין שקרס ובנינו מודל תלת מימדי שלו, שיאפשר לאנשי פיקוד העורף, לסייע בחילוץ ולהתמצא בין ההריסות בצורה מהירה ואפקטיבית יותר. אנחנו מודים על הזכות וגאים לקחת חלק במאמץ הומניטרי חשוב כל כך".

כמו שדיווחנו, לפני יומיים אותרו גופות בני הזוג החב"די הרב צבי דניאל ואיטא איינסוורת' ע"ה, שהתגוררו במגדל הדירות שקרס במיאמי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.