צבי סופר | יום כ"ז תמוז ה׳תשפ״א 07.07.2021

הותר לפרסום: כך 'נטמע' ריבלין בין אזרחים בתקופת כהונתו

לפני שעוזב את לשכת נשיא המדינה לאחר קדנציה של 7 שנים, מתיר השב"כ לפרסום כי בתקופת כהונתו הסתובב בשטח כשהוא מחופש לאדם אחר, כשהוא עטור זקן
הותר לפרסום: כך 'נטמע' ריבלין בין אזרחים בתקופת כהונתו

לפני שעוזב את לשכת נשיא המדינה לאחר קדנציה של 7 שנים, מתיר השב"כ לפרסום כי בתקופת כהונתו הסתובב בשטח כשהוא מחופש לאדם אחר, כשהוא עטור זקן. בכך יכול היה להסתובב בין אזרחים, באנונימיות.

שירות הבטחון הכללי פרסם הודעה לרגל תום כהונת הנשיא ריבלין: "ביום סיום כהונתך כנשיאה העשירי של מדינת ישראל, ראובן (רובי) ריבלין, ניתן כעת לספר כי זכינו לארח את כבוד הנשיא באחת מפעולות השטח של אנשי יחידת המבצעים של השב"כ. באמצעות שינוי חזותו של הנשיא, אפשרנו לנשיא המדינה להסתובב ברחבי ישראל באופן אנונימי (כמונו), מבלי שאיש זיהה אותו והבחין כי מדובר בנשיא המדינה.

"למשך כמה שעות, נהנה הנשיא מאלמוניות מוחלטת לצד אנשי המבצעים של השב"כ, אשר מתורגלים היטב בעבודה חשאית כ"מגן ולא יראה". בשם עובדות ועובדי שירות הביטחון הכללי- תודה לך כבוד הנשיא על שנים של עשיה משמעותית למען מדינת ישראל. היית לנו נשיא למופת".

ריבלין הגיב: "תודה לכם יקיריי ויקירותיי בשב״כ שלנו על המחווה המקסימה הזו", והוסיף בהומור אופייני: "אני ויכולות ההטמעות שלי בשטח, עומדים לרשותכם מתי שרק תקראו לי".

היום, יושבע הנשיא בוז'י הרצוג לתפקידו. ריבלין הותיר לו מכתב אישי, עם ברכות לרגל המינוי וגם לא מעט 'טיפים'. את המכתב פתח ריבלין בגילוי נאות להרצוג כי הוא "קצת מקנא" בו בשעה זו. "בעוד זמן קצר תגלה, איזו זכות אדירה נפלה בחלקך", כתב ריבלין.

"בשבע השנים הבאות אתה תפגוש את אזרחיות ואזרחי מדינת ישראל. אומר לך כבר עכשיו, אתה תרצה לחבק אותם, את כולם. תרצה לבכות איתם ולצחוק איתם. תתרגש איתם. אתה תגלה פתאום, אני בטוח שאתה מרגיש שאתה כבר יודע אחרי שנים של עשייה ציבורית, אבל האמן לי - אינך יודע עדיין באמת – איזו מדינה נהדרת יש לנו ואיזה אנשים נפלאים חיים בנינו. והם, כולם, ייכנסו לך אל תוך הלב ולא יצאו ממנו אף פעם".

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.