הסוף להמתנה בסניפי הדואר?! הכירו את השירות החדש, 'תור בקליק'
בדואר ישראל פיתחו את שירות "תור בקליק", המאפשר להזמין תור מראש לפני ההגעה לסניף במגוון דרכים, לקבל שירות בתאריך ובשעה הנוחה ללקוחות וליהנות משירות מהיר מבלי לחכות בתור! ניתן להזמין תור בקליק, במוקד הטלפוני 171 באמצעות שלוחה ייעודית או באמצעות אתר הדואר.
בני לוי, סמנכ"ל חטיבת הדואר והקמעונאות בדואר ישראל: "כחלק ממהלך מקיף שהחברה מבצעת לשיפור השירות, אנו מעודדים הזמנת תור מראש בדומה לרבים ממשרדי הממשלה, שתאפשר לנו להיערך נכון יותר להגעת הלקוחות ולווסת את העומסים בסניפים. כבר כיום מאות יחידות דואר מקבלות לקוחות רק בהזמנת תור מראש וראינו בהן ירידה משמעותית בזמני ההמתנה. במהלך השנה יתווספו בהדרגה מאות סניפים נוספים לשירות 'תור בקליק'".
במסגרת השירות, שניתן כיום כבר ביותר מ-200 יחידות דואר מתוך כ-600, חייבים להזמין תור מראש, עוד לפני ההגעה לסניף. כיום כבר 50% מכלל הלקוחות מזמינים תור מראש וזמן ההמתנה הממוצע בסניף נמוך מ-10 דקות. כאשר מגיעים לסניף פשוט מקישים על כפתור "יש לי תור מוזמן" בעמדת זימון התורים, ומתקבלים כמעט ללא המתנה. אז אל תמתינו, פשוט תזמינו!
שירות "תור בקליק" ניתן בשורה ארוכה של סניפי הדואר בכל רחבי הארץ, בירושלים, חיפה, אשדוד, תל אביב, בני ברק, אשקלון, מודיעין ועוד. לקוחות, שהינם זכאים לפטור מעמידה בתור, בעלי תעודת "פטור מתור" וכן אזרחים ותיקים מעל גיל 70 יכולים לגשת לדלפק ללא המתנה מראש.