תוכן מקודם | יום כ"ו תמוז ה׳תשפ״א 06.07.2021

לא תאמינו, שבת נופש בהרי האלפים, מתנה!

'ורשנר', המובילה כבר 15 שנים בנופשים שלא יישכחו, עורכת חופשה חופשת קיץ חלומית בלב הרי האלפים באירופה ואתם מוזמנים ליהנות מהגורמה, הטיולים, האוויר, המלון והניסיון ▪ ועכשיו במרתון מכירות עם מחירים אטרקטיביים במיוחד ומבצע שבת במתנה! ▪ תהיו בטוחים: אם תבוטל החופשה, כספכם יוחזר
לא תאמינו, שבת נופש בהרי האלפים, מתנה!

'ורשנר', חברת הנופש הוותיקה והאמינה, יוצאת במרתון מכירות לשלושה ימים בלבד עם כפל מבצעים והנחות: מזמינים חופשה לימי בין הזמנים בעיירת הנופש הקסומה לה פלאן, ונהנים ממחירים אטרקטיביים במיוחד. הזמנתם שישה ימים? תיהנו מאירוח מושלם גם לשבת במתנה! המלון מצוחצח, השמים כחולים, המטעמים מוכנים, המסלולים ירוקים והם מחכים רק לכם. בקיץ הזה פשוט אפשר לחזור לנופש איכותי כמו שצריך, בלב הרי האלפים. המבצעים המיוחדים הם למזמינים מיום שלישי כ"ו בתמוז עד יום חמישי כ"ח תמוז (06-09.06.21). הזדרזו להירשם!

אחרי הקורונה, גם באירופה חוזרים לשגרה והתיירות מתעוררת. המגבלות הוסרו ותיירים יכולים אף להיכנס ללא בידוד, כך שמהרגע הראשון תוכלו ליהנות מהחופש. בנוסף, אצלנו תהיו בטוחים: אם תבוטל החופשה מסיבות של הגבלות בישראל, כספכם יוחזר. עם ורשנר בטוח שתיהנו!

כבר 15 שנה ש'ורשנר' עורכת עבורכם נופש מושלמת, ויודעת להתאים לכם את חבילת הנופש המתאימה בדיוק עבורכם, עם כל הפינוקים שאתם אוהבים. אצלנו בטוח שתיהנו מהגורמה –סינרגיה של טעמים מפתיעים, בכשרותו המהודרת של גאב"ד פאריז, הרה"ג רבי מרדכי רוטנברג שליט"א, בטוח שתיהנו מהטיולים – במסלולים מול נופים עוצרי נשימה, לצד חוויות אקסטרים מדהימות לכל המשפחה, בטוח שתיהנו מהאווירה – תמהיל הרצאות, פעילויות, קומזיצים, הופעות ויחס מיוחד שאין באף מקום אחר, בטוח שתיהנו מהמלון – אירוח ברמה גבוהה למרגלות נוף בראשית עם שירותים מפנקים ובטוח שתיהנו מהניסיון – שנות ניסיון רבות שרתומות להצלחת החופשה שלהם.

כמיטב המסורת של 'ורשנר', הטיסות נעשו באמצעות "אל על", כחלק מתפיסת האיכות הבלתי מתפשרת של 'ורשנר' לאורך השנים, כדי שתיהנו מחופשה מושלמת מרגע ההמראה מישראל ועד לרגע החזרה לארץ. ב'ורשנר' מקפידים על בריאות האורחים וחופשת הקיץ השנה תיערך על פי הכללים למחוסנים, מחלימים ובעלי תוצאות בדיקת קורונה שלילית.

מהרו להירשם לחצו כאן>>>

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.