שלמה מן | יום י"ח תמוז ה׳תשפ״א 28.06.2021

מרכז חב"ד לדוברי צרפתית נחנך במעמד מפואר ומרגש בחדרה

אגף צעירי חב"ד לדוברי צרפתית ממשיך להתרחב: במעמד חגיגי נחנך בית חב"ד חדש שבו תערך פעילות מגוונת • שלוחי הרבי בחדרה וצוות צעירי אגודת חב"ד בראשות הרב י"י אהרונוב חנכו את בית חב"ד במעמד מרגש 
מרכז חב
צילומים: צעירי חב"ד, רודי נקש

בעיר חדרה קיים ציבור גדול של דוברי צרפתית, המונה כמאות רבות של משפחות. בשל כך גבר הצורך להקים מעטפת קהילתית מסודרת שתיתן מענה לכל צרכי הקהילה. לפני שנים אחדות נשלח למקום השליח הרב מאיר חיון, כדי להקים מסגרת קהילתית מיוחדת, שתשמש בית חם לציבור זה ותהווה מגדלור להפצת אור החסידות בשפה הצרפתית. 

לאחר שנים אינטנסיביות של פעילות נמרצת ומוצלחת, גבר הצורך להבאת כוח נוסף לעיר שיפתח את הפעילות עם בני הנוער דוברי הצרפתית. הרב חיון צירף לפעילות את הרב מענדי וענונו, שייטול מעתה על שכמו תפקיד חשוב זה. 

כאמור, בימים אלו נחנך מבנה של קבע, שישמש אכסניה לפעילות מבורכת זו, ויוסיף נדבך חשוב בהפצת מעיינות החסידות.

בקביעת המזוזה כובד רבה הראשי של העיר הרב ישראל ביטון שליט"א. נשאו דברים יו"ר צעירי חב"ד ויו"ר אגודת חסידי חב"ד  בארץ הקודש הרב יוסף יצחק אהרונוב, השליח הראשי לחדרה הרב יוחנן בוטמן וחבר המועצה וסגן ראש העיר בועז ביטון.

באירוע המרומם השתתפו גם הרב יהודה לייב לאטר מנהל פרוייקטים באגודת חסידי חב"ד, השליח הרב דוד קורץ מאגף הסניפים בצעירי חב"ד, השליח הרב יוסי וקסלשטיין מנהל מוסדות חב"ד חדרה, השליח בשכונת אפרים הרב יואב אקריש. בנוסף השתתף גם הרב מנחם לאטר מנהל בית אגודת חסידי חב"ד 

"בית חב"ד החדש מצטרף לשורת בתי חב"ד לדוברי צרפתית ההולכים ונחנכים בזה אחר זה בשנים האחרונות", אומר הרב אהרונוב, "המהפכה הצרפתית של הרבי נותנת את אותותיה בארץ הקודש וביתר שאת בימים אלו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.