מנדי ברגר | יום י"ז תמוז ה׳תשפ״א 27.06.2021

ר' מוישי גלייזר שהותקף ע"י ערבים: "ניצלתי מלינץ'"

ביום שישי האחרון, ר' מוישי גלייזר מאנ"ש חסידי חב"ד בעיר לוד הותקף ע"י ערבים ונפצע בראשו. הוא נזקק לטיפול רפואי ופונה לבית הרפואה 'אסף הרופא' • "שניהם יחד ניצפו עליי זכוכית ונתנו לי אגרופים בראש. ירד לי דם, הראש נפתח לי. ניצלתי מלינץ'. כאשר ברחתי מעט לאחור, רכב אחר ניסה לדרוס אותי ובנס רק עלה לי על הרגל עם הצמיג"
ר' מוישי גלייזר שהותקף ע

ביום שישי האחרון, ר' מוישי גלייזר מאנ"ש חסידי חב"ד בעיר לוד הותקף ע"י ערבים ונפצע בראשו. הוא נזקק לטיפול רפואי ופונה לבית הרפואה 'אסף הרופא'.

"ישבתי ברכב שלי ברחוב ההסתדרות", מספר גלייזר. "זהו רחוב מרכזי בלוד ובקרבה לשיכון חב"ד. הילדים שלי יצאו להביא את הילד הקטן מהמעון, ואז הגיע אליי ערבי ואמר לי "תזוז מפה עם הרכב". שאלתי אותו "למה"? והוא ענה לי "רכב צריך להיכנס". כששאלתי אותו "היכן הרכב" והוספתי כי "הילדים שלי מגיעים עוד רגע ואני אזוז", הוא החל לקלל אותי ולאיים עם הידיים כשחלק מגופו בתוך הרכב".

גלייזר מוסיף ומספר, "יצאתי מהרכב, הפעלתי מצלמה ואמרתי לו שהכל מצולם. הוא ניסה לחטוף לי את הפלאפון מהיד ואז הבן שלו רץ אליי, ושניהם יחד ניצפו עליי זכוכית ונתנו לי אגרופים בראש. ירד לי דם, הראש נפתח לי. ניצלתי מלינץ'. כאשר ברחתי מעט לאחור, רכב אחר ניסה לדרוס אותי ובנס רק עלה לי על הרגל עם הצמיג". 

מה שהרגיז וכאב לר' מוישי גלייזר שנפגע, היה החוסר התערבות של יהודים שעמדו, ראו את מצוקתו ולא עשו דבר. "אנשים עומדים, מביטים ופשוט מפחדים להתערב. אף אחד לא עשה דבר, כאשר הם הולמים בי מכות. הגענו למצב רע מאוד".  

יוסי, תושב הקהילה החב"דית בעיר ציין ואמר ל-COL: "בושה שהקהילה שותקת על מקרה כזה ולא יוצאת להפגין. כמו שזה קרה לר' מוישי שכולם בקהילה מכירים - מחר זה יקרה לתושב אחר ואף אדם לא יבוא לעזרתו. רק אם נגיב חזרה בעוצמה - אולי הרוחות מעט יירגעו. המשטרה לא עושה דבר בנדון ואנו סובלים מהצקות, הפרעות ואלימות קשה כלפינו". 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.