צבי סופר | יום י"א תמוז ה׳תשפ״א 21.06.2021

למה הבחירות למועצת העיר ניו יורק חשובות? • חנינא שפרלין

עסקן הקהילה בקראון הייטס ר' חנינא שפרלין, מסביר מדוע הוא מתרגש באופן אישי מהבחירות למועצת העיר ניו יורק שיתקיימו מחר ביום שלישי, ומדוע הוא תומך במועמד האפרו אמריקני אריק אדמס, למרות שנחשב כמועמד אנטי-ישראלי? • וגם: למה יש צורך בנהירה של המועמדים לצילומים בקראון הייטס?
למה הבחירות למועצת העיר ניו יורק חשובות? • חנינא שפרלין
ר' חנינא שפרלין עם המועמד אריק אדמס, באוהל הק'

חנינא שפרלין
 

רבות נכתב ובצדק על חשיבות הבחירות למועצת העיר ניו יורק ועל הסכנות של מועמד שהוא אנטי ישראלי.

אני כותב היום כדי להדגיש שהמירוץ לראשות עיריית ניו יורק הוא מכריע באותה מידה, ומדוע חשוב כל כך להצביע בעד המועמד אריק אדמס, המועמד שמרבית הקהילה תומכת בו.

ההשפעות של מי יהיה ראש העיר יורגשו בקראון הייטס כפי שיורגשו בעיר ניו יורק כולה. לפחות שניים מהמועמדים רוצים לקצץ בתקציב המשטרה מליארדי דולרים. כבר כעת שוטרים חוששים להסתבך מחשש שטעות עלולה לעלות להם בעבודתם או אפילו במאסר.

מועמדים כאלו רק יחלישו את המשטרה, ישחררו עוד עבריינים ואנשים אלימים לקהילה, יפחיתו את הביטחון ברחבות ויחזירו אותנו לימים מלאי הפשע של שנות ה-80 וה-90.

אדמס אמנם הוא לא מושלם, אך נחוש לדאוג לאכיפה ולהעצים את כוחה של המשטרה. העובדה שהוא בעד 'שיטור קהילתי' היא בסדר. אנו עובדים עם קצינים קהילתיים ועם קציני תיאום שכונות על בסיס יומיומי והם מוסיפים המון לקהילה שלנו, הן בהתאמה למאות אירועי הקהילה היהודית והן במניעת מתח פוטנצייאלי בין הקבוצות השונות בעיר.

חשוב לציין כי קראון הייטס היתה הקהילה היהודית הראשונה שתמכה באריק אדמס לראשות העיר בתקופה בה קהילות אחרות בחנו מועמדים חדשים. עם הזמן רבים בשכונות אחרות הלכו בעקבותינו ואנו מקווים שהוא יצליח.

בעוד אנו מדברים על מועצת הקהילה בקראון הייטס: אנשים רבים תוהים על הזרם המתמיד של נבחרי ציבור, קציני משטרה, ומועמדים שנוהרים להצטלם בקראון הייטס, בבתים פרטיים, בעסקים וחנויות. מה שרוב האנשים לא מבינים הוא שביקורים אלה מסייעים ליצור מערכת יחסים הדרושה בעיתות משבר או כאשר הקהילה שלנו נזקקת.

אלמלא הצילומים הללו, האם נוכל להתקשר למפקד המשטרה ולדרוש תגבור בסיורים כשיש תקריות אנטישמיות, או 'סתם' גידול בפשע? האם היינו יכולים לתת סיוע כאשר הופנו איומים לעבר מוסדות שלנו?

אל תסמוך על שכנך שיצא עבורך להצביע בקלפי. כולם מכירים את הסיפור המפורסם על חבית היין שכל אחד חשב שיוכל לדלל אותה במעט מים...

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.