שלמה מן | יום י' תמוז ה׳תשפ״א 20.06.2021

ראב"ד ה'עדה' חשף התכתבות עם הרבי; האדמו"ר מבעלזא בירך

ביקורים נוספים של משלחת חב"ד לקראת חגיגת סיום המחזור ה-40 ברמב"ם שייערך מחר בירושלים • מה סיפר האדמו"ר מבעלזא, מה חשף ראב"ד העדה החרדית הגר"מ שטרנבוך, והברכה של זקן המשגיחים ר' דן סגל
ראב
מימין לשמאל: הגר"מ שטרנבוך שליט"א, זקן המשגיחים ר' דן סגל שליט"א, וכ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא שליט"א

לקראת האירוע הענק של סיום המחזור ה-40 בלימוד הרמב"ם, כתקנתו הקדושה של הרבי, שצפוי להתקיים מחר (שני) בשעה 19:30 במתחם הסולטן בירושלים, עלו בשבועות האחרונים רבני ועסקני חב"ד לבתי גדולי האדמו"רים, הרבנים וראשי הישיבות כדי להזמינם להשתתף באירוע הענק.

כאן באתר COL דיווחנו והבאנו תיעודים מביקורי האדמו"רים. הערב אנו מפרסמים כי בין היתר עלו הרבנים למעונו של כ"ק האדמו"ר מבעלזא שליט"א שביקר בעצמו אצל הרבי פעמיים - בט' אדר א' תשל"ג, וביום שלישי ד' אדר שני שנת תשמ"א.

הרבנים כאמור הזמינו את האדמו"ר להשתתף בשמחה, והוא הגיב בהתרגשות: "דבר גדול מאוד שמתאספים יהודים יחד לחיזוק ׳ללמוד וללמד ולשמור ולעשות׳ בסיום לימוד הרמב"ם". האדמו"ר בירך "שיהיה בהצלחה גדולה וברכה להמתעסקים בזה".

בהמשך עלו הרבנים למעונו של ראב"ד העדה החרדית הגר"מ שטרנבוך שליט"א שהתרגש מאוד לשמוע על האירוע העוצמתי וחשף בפני הנוכחים שבמשך תקופה קיים חלופת מכתבים עם הרבי. לאחר מכן הוא בירך בחום את המארגנים והמשתתפים.

בנוסף ביקרו הרבנים גם במעונו של "זקן המשגיחים" ר' דן סגל שליט"א, שהתבטא באופן נדיר ואמר כי ״וודאי שזו שמחה גדולה שרבבות אלפי ישראל מסיימים לימוד הרמב"ם על הסדר, זה כלל אינו צריך להסכמתי". 

לאחר מכן הוא האריך בשיחה תורנית עם ידידו המשפיע, הגאון החסיד הרב חיים שלום דייטש בדברי הרמב"ם  בסוף הלכות מלכים ובסוף הלכות חנוכה, בהלכה ש"לא מצא הקב״ה כלי מחזיק ברכה אלא השלום שנאמר דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום".

מארגני האירוע הנערך כמיטב המסורת על ידי מטה הרמב"ם היומי של צעירי אגודת חב"ד, מציינים כי כלל גדולי התורה והחסידות, אליהם הם עלו, בירכו בחמימות את המשתתפים ורובם הגדול אף הצהירו כי יטריחו את עצמם להשתתף באירוע המיוחד שיתקיים מחר, אירוע שכל כולו הוא כבוד התורה והאדרת התקנה הקדושה של הלימוד היומי ברמב"ם כפי שתיקן הרבי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.