שלמה מן | יום י' תמוז ה׳תשפ״א 20.06.2021

צבעוני, באיכות גבוהה: התוועדות י"ב תמוז מ"ג - לראשונה בוידאו

JEM
עם תרגום לעברית ואנגלית ואף עם אופציה לתמליל מדוייק באידיש, בוידאו צבעוני ובאיכות גבוהה מתוך סרטי הוידאו שצולמו עבור השידור הטלוויזיוני, מפרסמת חברת המדיה החב"דית JEM לראשונה את התוועדות י"ב תמוז תשמ"ג. בכתבה המלאה: הצצה להתוועדות ונקודות משיחות הרבי
צבעוני, באיכות גבוהה: התוועדות י
הרבי בהתוועדות י"ב תמוז תשמ"ג (צילום: JEM)

לאחר שבועות של עבודה קדחתנית, לקראת י"ב תמוז מפרסמת חברת המדיה החב"דית JEM את התוועדות י"ב תמוז תשמ"ג של הרבי, בבית המדרש הגדול של 770 - לצפייה ישירה.

ההתוועדות מתפרסמת לראשונה, בוידאו צבעוני ובאיכות גבוהה מתוך סרטי הוידאו שצולמו עבור השידור הטלוויזיוני מההתוועדות. התוועדות מגיעה יחד עם תרגום לעברית ואנגלית ואף עם אופציה לתמליל מדוייק באידיש. 

התוועדות י"ב תמוז תשמ"ג נערכה בלילה שבין י"ב לי"ג תמוז. בתחילת ההתוועדות עמד הרבי על כך שגאולת הרבי הריי"צ נעשתה הודות למאמצי ממשלת ארה"ב וכי עלינו להכיר תודה על כך, בהמשך פנה הרבי לממשל בארה"ב לדאוג ליהודים הנמצאים מעבר למסך הברזל, כשיטת הרבי מתוך לחץ חשאי ודיפלומטי.

בהמשך עמד הרבי על ההוראה שעל כל אחד להסיק מהיהודים הנמצאים מעבר למסך הברזל, גם אם בגשמיות נמצא הוא בארצות הרווחה. כן דיבר הרבי בהתוועדות בהרחבה על הנסיונות לבטל את יוזמת הרבי על "רגע של שתיקה" בטענה לחופש דת. הרבי הסביר את חוקת ארצות הברית ואף ציטט חלקים ממנה, בהראותו שאדרבה – המתבקש הוא לייסד רגע של שתיקה וכי זו תהיה הדרך היחידה למנוע את מסך הברזל הרוחני.

בהמשך אף התייחס הרבי לפגיעה של קבוצה קיצונית מסויימת, שפגעה וחיבלה אנושות בזקנו ופאותיו של יהודי שכל "חטאו" היה למסור שיעור חסידות... הרבי הבהיר את חומרת הדברים ואת החובה של כלל היהדות החרדית להוקיע את המעשה, הרבי הבהיר כי העדר המחאה כמוהו כתמיכה ח"ו בפעולה האיומה.

 ההתוועדות תפורסם מחר באתר המיוחד jem.tv 

לכל התוועדויות י"ב תמוז > לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.