צבי סופר | יום י' תמוז ה׳תשפ״א 20.06.2021

הרב מאזוז נגד סמוטריץ': "אמרתי כנס לממשלה ולא שמע"

ראש ישיבת 'כסא רחמים', הגאון רבי מאיר מאזוז, במתקפה חריפה נגד יו"ר 'הציונות הדתית', ח"כ בצלאל סמוטריץ' שמנע הקמת ממשלה הנשענת על רע"מ: "הוא לא נכנס לממשלה שיש בה ערבים. אמרתי לו, אם תכנס אתה וחבריך, לא יצטרכו את הערבים. לא רצה להבין, נתרפה במלאכתו"
הרב מאזוז נגד סמוטריץ':

הגאון רבי מאיר מאזוז, ראש ישיבת 'כסא רחמים',  במתקפה חריפה נגד יו"ר 'הציונות הדתית', ח"כ בצלאל סמוטריץ', שמנע הקמת ממשלת ימין-חרדים הנשענת על רע"מ בראשות ח"כ מנסור עבאס: "אמרתי לו אם תכנס אתה וחבריך לא יצטרכו את הערבים".

במהלך שיעורו התבטא הג"רמ מאזוז: "מה שקרה בשבוע האחרון בדיוק ביום ההילולא של הרבי מליובאוויטש. הממשלה התהפכה - ולא לטובה. דיברתי עם סמוטריץ', אמרתי לו 'מה אתה רוצה, יותר טוב ככה?'. הוא טען: 'אנחנו לא נכנסים לממשלה שיש בה ערבים'. אמרתי לו 'תיכנס אתה וחבריך ולא יצטרכו את הערבים'. הוא לא רצה להבין, נתרפה במלאכתו".

ראש הישיבה ציטט את הפסוק: "זה גם מתרפה במלאכתו אח הוא לבעל משחית", והסביר: "אבל הגיע הזמן שכל אחד ואחד ישלם על פי מעשיו, על פי מחשבתו. מי שעשה לשם שמיים מגיע לו שכר. מי שעשה לשם שמיים כביכול, והתכוון לרעה - מגיע לו עונש. אין מנוס מזה, אין מנוס".

כזכור, בחודשים האחרונים הצהיר ח"כ סמוטריץ' כי לא יאפשר הקמת ממשלה הנשענת על רע"מ: "לא תקום ממשלת ימין שתתבסס על רע"מ של מנסור עבאס. נקודה. לא מבפנים, לא מבחוץ, לא בהמנעות. תומכי טרור ששוללים את קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית אינם שותף לגיטימי לשום ממשלה".

יש לציין כי רבים מתלמידיו ושומעי לקחו של הרב מאזוז הצביעו לרשימת 'הציונות הדתית' בראשות סמוטריץ' בבחירות האחרונות.

צפו בוידאו:

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.