מנדי ברגר | יום י' תמוז ה׳תשפ״א 20.06.2021

ילדי התלמוד תורה צפו: איך פועלת המשטרה וארגוני ההצלה

ביום פעילות שהתקיים ביום חמישי בחצר תלמוד-תורה "אור מלכה" חב"ד, נטלו חלק אגפי משטרת ישראל, מד"א וארגוני ההצלה, והביאו לילדים לחוות מקרוב את פעילות הארגונים השונים במסגרת אכיפת 'חוק וסדר' • כך זה נראה
ילדי התלמוד תורה צפו: איך פועלת המשטרה וארגוני ההצלה
צילום: מענדי קורנט

יום קהילה מיוחד אורגן על ידי מנהל מוסדות אור מלכה בראשל"צ הרב בנימין נחום זילברשטרום לתלמידי כלל המוסדות, כאשר בחלק מהפעילות הכוללת לוקחים חלק ארגונים המציגים לתלמידים את הקישור שלהם לחיי הקהילה היומיומיים.

ביום הפעילות שהתקיים ביום חמישי בחצר תלמוד-תורה "אור מלכה" חב"ד, נטלו חלק אגפי משטרת ישראל, מד"א וארגוני ההצלה, בה הביאו לילדים לחוות מקרוב את פעילות הארגון, ואת שיטות פעולתו לעזור לקיום תקין של מערך החיים במסגרת חוק וסדר.

משטרת ישראל הביאה והציגה לילדים את שלל מרכיבי המחלקות: החל ממעבדת זיהוי פלילי, ניידות של משטרת התנועה, ניידות ואופנועני שיטור עירוני, יחידת הכלבנים, חבלני משטרה עם רובוט וליווי הגנה מלא, תזמורת המשטרה עם נגניה, אגף החקירות כמו גם רחפנים ופרשים.

מד"א וכוחות ההצלה הציגו את האמבולנסים, האופנוענים, חובשים ופראמדיקים וכל שיטות הפעולה להצלת חיים, תוך כדי תנועה של מרקם החיים שלנו ביום יום, עם הסבר והדגמה לילדים להרגיש חלק וחיבור לפעילות. 

התלמידים מכל המוסדות הגיעו לתחנות התצוגה, קיבלו סקירה והסבר על דרכי הפעולה, על שיטות הפעולה, ובעיקר על שיתוף של הפעילות כחלק ממרקם החיים הציבורי.

בהמשך הפעילות ניגנה תזמורת המשטרה ניגונים חסידיים לילדים, והנעימה את החוויה להביא שמחה ועונג גם כחלק מהעבודה הציבורית בה הם עוסקים ביום יום.

פעילות זו היא חלק ראשון מתוך מגוון פעילויות וימי קהילה שיתקיימו בהמשך, כמו יום כיבוי אש, ויום עיון עם אישי ציבור וכדומה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.