מנחם קרביצקי | יום ז' תמוז ה׳תשפ״א 17.06.2021

קרל מציגה: 'אירופה' בבני ברק

חנות האופנה לגברים שהביאה ללב בני ברק את הסגנון האירופאי המוקפד, תתפלאו אבל זה לא פוגע כלל במחירים! כל הפרטים על הרשת המצליחה..
קרל מציגה: 'אירופה' בבני ברק
חנות קרל חליפות

כבר יותר מ-40 שנה מכירים תושבי בני ברק וירושלים את החנות המובילה להלבשת גברים, קרל. חנות שעברה מאב לבן כשהאהבה לתפירת חליפות היא זו שמתווה את דרכם ללא פשרות וללא קיצורי דרך.

אל חנויות האיכות של קרל, מגיעים כיום לקוחות מכל רחבי הארץ. זו החנות האהובה ביותר על בחורי הישיבות, אך גם על בעלי עסקים, חתנים, עורכי דין מהשורה הראשונה. כל מי שמכבד את עצמו – מגיע לקרל. חנות הדגל של קרל, ברחוב רבי עקיבא בבני ברק, עברה מייקאובר משמעותי וכל מי שעובר לידה, מבין שיש כאן משהו אחר. המקום משדר אווירה אירופאית, החלוקה בתוך החנות מוקפדת.

החתנים שמגיעים לקבל יחס V.I.P, יוצאים מאושרים ליום כלולותיהם, ואנשי עסקים מכל רחבי הארץ מגיעים בזכותם דווקא לבני ברק, כי גילו את האיכות המקסימלית בתפירת הבגדים. אכן, תהליך הפקת הקולקציות של קרל, נעשה בקפידה רבה. כל בניית גזרה מקבלת את מלוא תשומת הלב, איכות הבד אינה ניתנת לפשרות ותשומת הלב יורדת עד רמת התיפורים והכפתורים. לצד שמירה על מסורת של איכות, עוסקים בקרל כל הזמן גם בחדשנות ואופנתיות, כמו חולצות איכותיות ביותר שלא דורשות גיהוץ.

דוגמה נוספת לחדשנות היא נעלי האלגנט של קרל, שעונות על הדרישה לנעל במראה אלגנט יוקרתי אך גם מאוד נוחה. אם פעם היו מוכנים לסבול למען היופי, כיום הדרישה המובילה היא להצליח ליהנות מנעל יפה מאוד, אך לא להתפשר על הנוחות שלה. בקרל לקחו את הנושא צעד אחד קדימה והצליחו לייצר נעלי אלגנט יפות על הרגל וגם נוחות להפליא. חווית הקניה בקרל שונה. את זאת אומרים הלקוחות שאינם מוותרים על האיכות וגם על הלב הרחב והיחס המיוחד.


מהקולקציה החדשה של KARL


גם סייל הקיץ של קרל, יושב על הבנת צרכים מאוד מדויקת של הלקוחות ולא נעשה כלאחר יד. "עורך דין שזקוק לחליפה, או חתן שמתחתן פעם בחיים, מגיעים כדי לקבל את הטוב ביותר מבלי להתחשב במחיר כתנאי ראשון", מסבירים בקרל. "אך משפחה ממוצעת שרוצה לחדש קולקציה, כן רוצה מחיר נוח". זו הסיבה שנבנה סייל מיוחד שפונה דווקא למשפחות שרוצות לחדש קולקציה בתקופה זו, להרוויח את האיכות של קרל ולהצליח להישאר עם ארנק רגוע.

במסגרת הסייל, כל הנעליים האלגנטיות והנוחות, נמכרות במחיר מיוחד של 250 ₪ במקום 350 ₪. מכנסיים במגוון גזרות ודגמים, במחיר של 3 ב- 300 ₪ בלבד. חולצות נוער 100% כותנה, 2 ב- 150 ₪. מגוון מכנסי כותנה, 2 ב-240 ₪. חולצות 100% כותנה אל קמט, 3 ב- 300 ₪ בלבד. ובנוסף: בקניה מעל 100 ₪, 50% הנחה לקניית חפתים.

בחנות העודפים של קרל תמצאו במהלך הסייל, חליפות (כולל צמר), החל מ- 100 ₪. מכנסיים (כולל צמר) החל מ- 2 ב-100 ₪. חולצות/עניבות/חפתים, החל מ 4 ב- 100₪. בלבד. וגם בחנויות העודפים, על כל קניה מעל 100 ₪, מתנה: עניבה/חפתים/מתלה לעניבות ב- 10 ₪ בלבד.

חנות הדגל: רבי עקיבא 114 בני ברק. חנות העודפים ברחוב רש"י 5 בני ברק.
מלכי ישראל 47, ירושלים

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.