צבי סופר | יום ו' תמוז ה׳תשפ״א 16.06.2021

בערב הוקרה בלוד: מנהלת בי"ס חב"ד והמנהל בת"ת זכו בתעודות

הערב (רביעי) נערך בלוד ערב הוקרה מיוחד לאנשי חינוך ב-44 מוסדות בעיר • מנהל תלמוד תורה חב"ד בלוד הרב ברק כוכבי, המורה הרב אלכס אלוש, מנהלת בית הספר חב"ד בנות הגב' יוכי קוצר, המורה יעלי מעברי קיבלו תעודות הוקרה על יזמות למידה והיותם דוגמא בקרב מחנכים והורים
בערב הוקרה בלוד: מנהלת בי

כבוד לחינוך החב"די: הערב (רביעי) נערך בלוד ערב הוקרה לאנשי חינוך ב-44 מוסדות בעיר מטעם עיריית לוד.

מנהל תלמוד תורה חב"ד בלוד הרב ברק כוכבי, המורה הרב אלכס אלושמנהלת בית הספר חב"ד בנות הגב' יוכי קוצר, המורה יעלי מעברי קיבלו תעודות הוקרה על יזמות למידה והיותם דוגמא בקרב מחנכים והורים.

בטקס רב רושם בהיכל תרבות בעיר לוד הוענקו תעודת הוקרה והערכה לאנשי החינוך מידי מר יאיר רביבו ראש העיר לו וסגנו מר יוסי הרוש - על יוזמות של למידה, מצויינות לימודית, ופורצת דרך.

הרב ברק כוכבי מנהל הת"ת שיבח מאוד את פועלו של הרב אלוש המשמש כמודל לחיקוי של מחנך חסידי חדור שליחות ואהבה לתלמידיו ולכל הסובבים אותו.

 ראש העיר עו"ד יאיר רביבו, לאחר האירוע הערב:

"אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי, לברך בערב הצדעה שקיימנו הערב לכבוד מערכת החינוך הנפלאה בלוד, במטרה לתת במה והוקרה למורים המצטיינים שלנו, למנהלים והמנהלות, לגגנות ולכל צוותי החינוך  מכל המגזרים בעיר, על תרומתם הייחודית יוצאת הדופן ועל פעילותכם הברוכה המהווה אות ומופת בקידום החינוך בעיר.

אני מאמין בהון האנושי האיכותי שלנו, אני מאמין בהם וביכולותיהם כמחנכים וכמחוללי שינוי, אני מאמין בהורים היקרים ששותפים לעשייה, ואני יודע שיש לי על מי לסמוך כדי לעמוד באתגרים הרבים שעוד נכונו לנו, וביחד, בע"ה, נעשה ונצליח!"

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.