שלמה מן | יום ו' תמוז ה׳תשפ״א 16.06.2021

במעמד הצדעה של משרד הפנים: הוקרה למוסד החסד החב"די

במעמד ההוקרה לארגונים השותפים על פועלם ותרומתם במאמץ הלאומי לטיפול במשבר הקורונה, בלט מוסד החסד הוותיק כולל חב"ד, שפעל ללא לאות, במסירות מעוררת השראה ובמאמצים כבירים, בכדי לסייע לרבבות ישראלים, במגוון דרכים, תוך שילוב כוחות עם כלל הגורמים
במעמד הצדעה של משרד הפנים: הוקרה למוסד החסד החב
צילום: יעקב לביא

בצל ההחלטה המבטלת את חבישת המסכות במרחבים הסגורים, נערך השבוע מעמד מיוחד לכלל עובדי משרד הפנים והארגונים החברתיים שסיייעו לאורך כל תקופת משבר הקורונה, במעמד של בכירי המשרד ובראשם שר הפנים היוצא ויו"ר ש"ס הרב אריה דרעי.

במעמד ההוקרה לארגונים השותפים על פועלם ותרומתם במאמץ הלאומי לטיפול במשבר הקורונה, בלט מוסד החסד הוותיק 'כולל חב"ד', שפעל ללא לאות, במסירות מעוררת השראה ובמאמצים כבירים, בכדי לסייע לרבבות ישראלים, במגוון דרכים, תוך שילוב כוחות עם כלל הגורמים.

את 'כולל חב"ד' ייצג הרב צבי בלוי, שאף קיבל תעודת הוקרה משר הפנים דרעי. לאחר מכן, הרב בלוי העניק לשר דרעי שי הוקרה, יחד עם מנהל 'פתחון לב', על המאמץ שלו בשילוב הכוחות בפעילות החסד האדירה.

במהלך נאומיהם, בכירי משרד הפנים, הם הזכירו בהבלטה את 'כולל חב"ד', שבאמצעות מתנדביו הרבים, היה קרן של אור להמוני ישראלים, במהלך התקופה הקשה של מגיפת הקורונה.

"החברה הישראלית חבה חוב עמוק מאוד לאשל ירושלים ולפתחון לב", אמר מר מרדכי כהן, מנכ"ל משרד הפנים, ופירט על התועלת העצומה של הפעילות, ובמרכזה חלוקת שוברי הקנייה לרבבות משפחות. "אשל ירושלים עמדה במשימה בצורה המכובדת והמקצועית ביותר", סיכם.

"ביום ג' תמוז", אמר שר הפנים אריה דרעי, "אני מברך את ידידנו משכבר הימים, עשרות בשנים, הרב שלום דוכמן, שליח הרבי לחסד ויו"ר כולל חב"ד. עשינו הרבה דברים ביחד. והפרויקט האחרון, ואת עלית על כולנה, היה של חלוקת 700 מיליון שקל למשפחות נזקקות. זה הפרויקט הגדול ביותר של מדינת ישראל. ה'כולל' היה שותף פעיל כשלקח על עצמו את הטיפול של למעלה ממחצית המשפחות שנכנסו למסגרת הפרויקט. נעשה עוד הרבה דברים ביחד. ופרצת!".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.