צבי סופר | יום ה' תמוז ה׳תשפ״א 15.06.2021

ברכנו אבינו כולנו כאחד: יום ההילולא כ' אב בצל האחדות

מאות חסידי חב"ד, רבנים ושלוחים, משפיעים ואנשי מעשה, ינהרו מכל רחבי העולם לאלמא אטא קזחסטן ביום ההילולא ה-77 של כ"ק רבי לוי יצחק שניאורסאהן זצוק"ל, אביו של הרבי • כמידי שנה, יופעל מערך של "הכנסת אורחים" לרגל כ"ף מנחם-אב בבתי מלון באיזור הציון הק' של בעל ההילולא, מערך הסעות משדה התעופה לבתי המלון, לבית חב"ד המרכזי ולבית החיים • במוצאי יום ההילולא ייפתח במקום כינוס השלוחים מרגש ומאחד של כלל שלוחי הרבי ממדינות חבר העמים 
ברכנו אבינו כולנו כאחד: יום ההילולא כ' אב בצל האחדות
חסידי חב"ד בציון אביו של הרבי, הגאון המקובל ר' לוי יצחק זצוק"ל, לפני שנתיים, לפני פרוץ הקורונה (ארכיון COL)

רק כשמגיעים לבית החיים בעיר אלמא אטא, ועושים את הדרך הארוכה מהשער המרכזי עד למשעולים בינות לקברים, וסוף סוף מגיעים לחלקת הציון הק' של בעל ההילולא, מבינים קצת את הגלות האיומה והרחוקה בה נסתלק לשמי רום אביו של הרבי.

אלמא אטא אינה בדרך לשום מקום. אין עוד סיבות להגיע לעיר הרחוקה הזו בערבות קזחסטן, לבד מרצון לגרום נחת רוח לרבי, להקדיש שעות ארוכות של טיסות ונסיעות כדי שהאהל של בעל מסירות הנפש ההירואית לא יישאר מיותם ביום שכזה. לעשות הכל כדי שהרבי יראה שחסידיו ותלמידיו חולקים כבוד לאביו מולידו, מורו ורבו.

אם בעבר היו מגיעים למקום מתי מעט, מחמת טלטולי הדרכים וחוסר היכולת לשהות במקום בצורה נאותה מכל הבחינות, הרי שבשנים האחרונות מופעל מערך של "הכנסת אורחים" ברמה מפוארת, כאשר כלל האורחים ללא יוצא מן הכלל מקבלים תנאי אש"ל מלאים ללא עלות, וניתנת להם האפשרות להשתתף בתוכנית מרתקת ומגוונת של שיעורים והתוועדויות, הרצאות בעניני דיומא, העמקה בדמותו תורתו ומורשתו של בעל ההילולא, ועוד.

אתר מיוחד הושק בימים אלה, בו ניתן לקבל את המידע הנחוץ, להירשם (לאחר רכישת כרטיסי טיסה) לאש"ל מלא המסופק כאמור ללא עלות כלל, ולהתרשם מתיעוד של שורת האירועים וההתוועדויות בשנים קודמות.

לאחר 24 שעות מרוממות של ליל ויום ההילולא, במהלכו ייפתח הציון הק' באופן רציף, ובסמיכות אליו יוקם מאהל ממוזג להכנה נאותה, כתיבת פ"נ ולימוד, כולל כיבוד קל ושתיה עבור האורחים, תתחיל תוכנית מיוחדת עבור שלוחי הרבי שיגיעו לאלמא אטא מכל רחבי מדינות חבר העמים.

בעוד שהאורחים, אנ"ש והמקורבים מכל רחבי תבל יעשו את דרכם לעיר מגוריהם לקראת שבת קודש, יתאספו השלוחים מתוך אחדות היסטורית ומרגשת, ברכנו אבינו כולנו כאחד.

ההכנות נכנסו להילוך גבוה, כולל שינוע של מזון כשר וטרי לאלמא אטא, הסדרים עם בתי המלון המפוארים במרכז העיר, הכנת מערך שיעורים והתוועדויות עם טובי הרבנים והמשפיעים מכל רחבי העולם במגוון שפות, ותוכנית מושקעת של ההתוועדות המרכזית שתיערך אי"ה בליל יום ההילולא בבית חב"ד המרכזי בעיר.


להרשמה - לחצו כאן>>>


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.