כמה עולה תוכן לבניית אתר אינטרנט מקצועי?
למעשה, לכתיבת תוכן יש פופולאריות מאוד גדולה משום שאנשים רוצים לקדם את האתר שלהם ויש קשר ישיר בין קידום אורגני לבין כתיבת תוכן מקצועי. יחד עם זאת, תוכן רלוונטי לעוד מגוון של מטרות בין אם זה כתיבת תוכן לעמודי פייסבוק, כתיבת תוכן לכתבות ממומנות, כתיבת תוכן לניוזלטרים עוד.
אז כדאי שיהיה מאמר שעוסק בשאלה כמה עולה תוכן לאתר אינטרנט, חברת בסט לינקס מתמחה במתן שירותי כתיבת תוכן כי קיימים סוגים רבים ושונים של כתיבת תוכן מקוון, שלכל אחד מהם נקודות מחיר שונות. מדריך תמחור זה מעודכן לשנת 2021 את מאפייני התמחור של שירותי כתיבת תכנים במיקור חוץ לכתיבת מאמרים לאתר, דפי נחיתה, כתבות יחסי ציבור ותוכן מקוון אחר.
דפי נחיתה כוללים כתיבת תוכן שיווקי, ייצוגי ומזמין
דפי נחיתה צריכים לכלול קריאות שונות לפעולה ולכן מומלץ לשכור שירותי של כותב תוכן מקצועי הנותן שירותי כתיבת תוכן איכותי, לכלול את מילות המפתח של קידום אתרים (SEO) שאתם רוצים למקד אליהן ולכלול בין 250-450 מילים, תלוי בעיצוב הדף. מטרת דפי הנחיתה היא להמיר גולשים לקולים, ותוכן מדהים משמעותי ביותר לשיעורי ההמרה שלכם.תוכן שאינו כתוב היטב עול להשפיע באופן משמעותי על המכירות, ודפי נחיתה הם הקשים ביותר לכתיבה מתוך כל סוגי התכנים המקוונים, לכן אם אתם תוהים כמה עולה תוכן לאתר אינטרנט, חשוב שתבדילו בין תכנים רגילים לאתר לבין שירותי כתיבת עמודי נחיתה.
מאמרים לאתר למטרות קידום הם השיטות הקלות ביותר להגדיל את התעבורה לאתר
מאמרים לאתר מניעים קידום אתרים, מזינים קמפיינים שיווקיים ברשתות חברתיות ומהווים שיטות טובות להכיר לאנשים את המותג שלכם.
מאמרים לאתר מספקים לאנשים סיבה לבקר באתר שלכם, וברגע שהקוראים נמצאים באתר, הם נוטים להקליק על מודעות ולמלא תיבות ליצירת קשר.
מאמרים שמתפרסמים מחוץ לאתר למטרות קידום אתרים
שירותי תוכן כוללים גם כתיבת תכנים שאינם מתפרסמים באתר אלא מקשרים אליו מאתרים אחרים. כשאתם מנסים להבין כמה עולה תוכן לאתר אינטרנט, חשוב שתבדילו בין כתיבת תכנים ייצוגיים, שיווקיים ומקצועיים לאתר שלכם, לבין כתיבת אתרים שיתפרסמו באתרים אחרים, ושיפנו גולשים אל האתר שלכם באמצעות קישורים, למטרות קידום האתר והשגת מיקומים גבוהים בגוגל.
שירותי כתיבת תוכן לוקחים קצת זמן, אבל בטווח הארוך מספקים לכם יותר לידים, כך שזוהי השקעה שאי אפשר להימנע ממנה. המחיר לכתיבת תוכן משתנה ותלוי במגוון של פרמטרים כמו למשל אורך התוכן, סוג התוכן, סגנון הכתיבה, האם הוא דורש או לא דורש מחקר שוק מעמיד, מי כותב את התוכן, תוך כמה זמן רוצים שהתוכן ייכתב וכולי.