תוכן שיווקי | יום ה' תמוז ה׳תשפ״א 15.06.2021

מה אתם צריכים לדעת על פריטת צ'קים?

אם יש תחום שהמודעות אליו עלתה במידה ניכרת בשנה האחרונה, בה פרץ המשבר הכלכלי הגדול ביותר מאז שנות העשרים של המאה התשע עשרה, הוא כל מה שקשור לעבודה של עצמאיים במדינת ישראל. ביום בו הדלתות נסגרו, נחתה על הציבור הישראלי ההכרה במצבם של העצמאיים, בעמודי הטווח הרעועים עליהם נשענת הפרנסה של אלו, על הקושי הגדול כל כך של ניהול נכון של עסק.
מה אתם צריכים לדעת על פריטת צ'קים?
קרדיט תמונה" freepik

כל עצמאי יודע עד כמה זה קשה לנהל את תזרים המזומנים של החברה. אחד משלם שוטף פלוס כך והשני נותן לך צ'ק המתברר בדיעבד כצ'ק דחוי, לך תתמודד עם זה עכשיו. אבל, זה שספקים שונים לא משלמים בזמן, לא אומר בהיכרח שאתה זה שצריך לסבול מתזרים מזומנים שלילי עקב כך. אנחנו שמחים להציג בפניך שירות חדש, כזה שיפתור לך את הבעיה.

מה השירות של פריטת צ'קים כולל?

חברת  FINANCE PROשירות של פריטת צ'קים למעשה לוקח ממך את ההתעסקות עם גבייה של כסף. אנחנו לוקחים לך את הצ'קים ובתמורה מביאים לך את הכסף שמגיע לך. אנו אלו שנתמודד עם המשמעויות של הצ'ק הדחוי, זה שלא שילם בזמן ועוד תוך שתזרים המזומנים שלך לא נפגע כלל. מה אתה בתור בעל עסק צריך לעשות אתה שואל? רק לוודא כי זה שמביא את הצ'ק לא בעל עבר פלילי ואנחנו כבר נעשה את השאר.

למה חשוב לשמור על תזרים חיובי

על פניו נדמה כאילו ניתן לסחוב מינוס בבנק חודש, חודשיים. אלא שיש כאן משחק שחשוב להכיר את החוקים שלו כדי לשחק בו כמו שצריך. הנקודה היא שכאשר התזרים שלכם שלילי הבנק עלול להוריד לכם את 'דירוג האשראי'. מה זאת אומרת? במידה ותבקשו הלוואה הבנק עלול לסרב או לתת לכם את ההלוואה בתנאים פחות נוחים.

כאשר אתם עצמאיים מדובר בבעיה של ממש. הרי כמעט כל עצמאי נדרש, לשם פיתוח העסק לקחת הלוואה בעת כזו או אחרת. לכן, כאשר לקוחות משלמים במועדים לא קבועים, עם צ'קים דחויים, אתם בתור בעלי עסקים עלולים להיכנס לבעיה של ממש. ההמלצה היא כמובן לעשות את כל הפעולות הנדרשות כדי לא להגיע למקום הזה ולעבוד בצורה הטובה ביותר שאפשר.

אנחנו איתך בתנאים נוחים

התמודדות עם כסף היא התמודדות לא פשוטה עבור רבים, וודאי בחברה הישראלית. אנחנו חיים במדינה יקרה ובייחוד לאור משבר הקורונה נדמה שהקשיים של ישראלים רבים בהיבט הכלכלי הולכים והופכים למורכבים יותר. לכן, לנו חשוב לתת לכם את המשענת המקצועית והכלכלית על מנת שתוכלו לצלוח את האתגרים הכלכליים מולם אתם עומדים בהצלחה יתרה. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בהקדם ואנחנו נשמח לעזור לכם להחזיר את תזרים המזומנים שלכם משלילי לחיובי במהירות, ממש עכשיו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.