תוכן שיווקי | יום ה' תמוז ה׳תשפ״א 15.06.2021

המידע המלא על התקנת מצלמות לבניין משותף

אם אתם חיים בבניין משותף ורוצים להגביר את רמת האבטחה במקום, ברור מדוע אתם תוהים איך ניתן לעשות זאת. האם באמת אפשר יהיה להעמיד שומר בלובי 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע?
המידע המלא על התקנת מצלמות לבניין משותף
קרדיט תמונה: freepik

אם אתם חיים בבניין משותף ורוצים להגביר את רמת האבטחה במקום, ברור מדוע אתם תוהים איך ניתן לעשות זאת. האם באמת אפשר יהיה להעמיד שומר בלובי 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע? והאם, בצורה כזאת, באמת תרגישו שאתם יותר מוגנים? התשובה היא לא תמיד חיובית. לכן בשנים האחרונות אנחנו רואים שבלא מעט בניינים הוחלט על התקנת צלמות, כי האמת היא, שהתקנת מצלמות יכולה להוסיף בצורה משמעותית ביותר לתחושת הבטיחות במקום. התקנת מצלמות לבניין משותף מהווה לא רק את המקור שממנו ניקח הוכחות על דברים שקורים ועל פגיעות שהתרחשו בשטח הבניין, אלא יש למצלמות הללו גם כוח מרתיע. לכן, אם למשל שמעתם על פריצות ועל פגיעות שונות שמתרחשות באזור שבו הבניין שלכם שוכן, למה שלא תחשבו ברצינות על התקנת מצלמות לבניין משותף? עם מצלמות כאלה הגנבים יחשבו פעמיים האם להיכנס לבניין המשותף שלכם או לא ולכן כדאי לתת על כך את הדעת.

איך לבחור את המצלמות הכי טובות שיש?

אם קיים משהו שצריך להתייחס אליו כשחושבים על התקנת מצלמות אבטחה לבניין משותף, זו השאלה באיזה מצלמות אתם בוחרים. האם כל מצלמה תוכל להתאים לכם? והאם, במידה ואתם עושים את הצעד של התקנת המצלמה, תרצו להתפשר גם על מצלמות מאיכות ירודה? זה לא תמיד כך. בפועל אנחנו רואים שברוב הבניינים, כאשר אנשים כבר מחליטים להתקין מצלמות, הם יעדיפו לבחור את הכי טוב שיש, ובצדק. משמעות הדברים היא שכאשר אתם חושבים על התקנת מצלמות לבניין משותף רצוי לברר שאתם קונים מצלמות טובות. בדקו, למשל, מי ייצר את הצלמות? האם הן יכולות לכסות את כל השטח של הבניין? והאם יש להן גם יכולות לצלם בחושך? האם הן מעבירות בצורה ישירה, דרך האינטרנט, את הצילומים? והאם אנשים אחרים שיצא להם לרכוש את אותו סוג של מצלמות באמת ממליצים עליהם? הרעיון הוא כמובן להתקין היום מצלמות לבניין המשותף שלכם ולא להתעסק בהמשך הדרך בנושא. לכן יש טעם לבחור מראש את הכי טוב שקיים, ויפה שעה אחת קודם.

האם כדאי שאחד מהשכנים יתקין את המצלמה?

התשובה היא כמובן לא. בפועל אנחנו רואים שכאשר מדברים על התקנת מצלמות אבטחה לבניין משותף מדברים על עבודה רצינית לכל דבר ועניין. לכן, אם יש לכם אפשרות להזמין את אנשי המקצוע לצורך התקנת המצלמות בבניין המשותף שלכם, זה כמובן כדאי. כך תוכלו ליהנות מהטוב ביותר וגם מהידיעה שהמצלמות החדשות בבניין שלכם למעשה מנצלות את מלוא הפוטנציאל. לכן, אם תוכלו לעשות זאת כבר עכשיו, איזו סיבה יש לכם לדחות זאת? לא מדובר על הוצאה כלכלית יותר מידי גדולה ולכן ברור מדוע גם במובן הזה אתם תצאו מרוצים אם תתקינו מצלמות איכותיות בבניין המשותף בו אתם גרים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.