מנדי ברגר | יום ה' תמוז ה׳תשפ״א 15.06.2021

באולם החאן המחודש: בצפת התוועדו ביום ההילולא ג' תמוז

מאות רבות מתושבי העיר צפת התכנסו לסעודת מלווה מלכה והתוועדות חסידים באולם החאן המחודש במרכז העיר בצפת, בליל יום ההילולא ג' תמוז, יחד עם סיום הרמב"ם, בארגון אגודת קרית חב"ד צפת
באולם החאן המחודש: בצפת התוועדו ביום ההילולא ג' תמוז

מאות רבות מתושבי העיר צפת התכנסו לסעודת מלווה מלכה והתוועדות חסידים באולם החאן המחודש במרכז העיר בצפת, בליל יום ההילולא ג' תמוז, יחד עם סיום הרמב"ם, בארגון אגודת קרית חב"ד צפת.

פתח והנחה את ההתוועדות השליח הרב חיים קפלן, בלימוד נקודה ממאמר "ואתה תצווה" כשהוא מציין שהשנה קויים בנו "ז"ך כתית למאור" והגיע הזמן לקיום הפסוק כפשוטו בהדלקת המנורה בבית המקדש.

לאחר צפיה במראות קודש מהרבי, המרא דאתרא דקהילת חב"ד ומנהל מחלקת הכשרות הרב מרדכי ביסטריצקי עדך את סיום המחזור ה-40 בלימוד הרמב"ם, ועורר את הקהל להליכה בדרכיו של בעל ההילולא, והשליח ומנהל סמינר בית חנה, הרב יוסף יצחק חיטריק, פתח את המחזור המ"א בלימוד הרמב"ם, והמשיך את ההתוועדות.
 
בהמשך דיברו בפני המשתתפים ראש העיר מר שוקי אוחנה, שהזכיר את ביקורו בציון בערב יום ההילולא לפני שנתיים וההתרגשות שאחזה בו כשראה את מפתח העיר צפת בספרייתו של הרבי, רבה של קהילת צאנז הרב דוד זאב רייך שדיבר על שניכר שהרבי ממשיך להנהיג את עם ישראל באופן פלאי "יתיר מבחיוהי", ממלא מקום ראש העיר ר' שלמה חדד, הרה"צ רבי יצחק אבוחצירה, והמשפיע וראש כולל תורת רשב"י במירון הרב אסי שפיגל – שעורר את הקהל לפעול ולחיות באופן של זעקת "עד מתי".

בין המשתתפים נצפו גם השליח הרב אלתר אליהו פרידמן, השליח במרום כנען הרב חיים זילבר, השליח בחצור הרב ניסן מור יוסף, חברי מועצת העיר צפת הרב יורם מעודה, הרב נחמן גלבך והרב דוד כהן.

לאחר סיום החלק הרשמי התיישב הקהל להתוועדות חסידית פנימית עד שעות הבוקר המוקדמות עם האורחים, המשפיע החסידי הרב נפתלי ערלנגר והרב אסי שפיגל.

במהלך ההתוועדות נכתבו מאות פ"נים ובקשות ברכה, אותם לקח איתו הרב קפלן בדרכו להיות על הציון הק' במשך יום ההילולא.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.