מנדי ברגר | יום ד' תמוז ה׳תשפ״א 14.06.2021

עם השלוחים: 500 מתושבי העיר רחובות באירוע לרגל ג' תמוז

לכבוד ג' תמוז ארגנו בתי חב"ד ברחבי העיר רחובות בעידוד השליח הראשי של הרבי לעיר הרב מרדכי קסטל, התוועדות מרכזית באולמי גושן, ביום חמישי ר"ח תמוז בהשתתפות כ-500 מתושבי העיר ידידי ומקורבי בתי חב"ד
עם השלוחים: 500 מתושבי העיר רחובות באירוע לרגל ג' תמוז

לכבוד ג' תמוז ארגנו בתי חב"ד ברחבי העיר רחובות בעידוד השליח הראשי של הרבי לעיר הרב מרדכי קסטל, התוועדות מרכזית באולמי גושן, ביום חמישי ר"ח תמוז בהשתתפות כ-500 מתושבי העיר ידידי ומקורבי בתי חב"ד.

את ההתוועדות הנחה בטוב טעם שליח הרבי ברחובות ההולנדית הרב משה טברדוביץ, ממארגני ההתוועדות, שפתח בברכת ברוכים הבאים ובירך את כל המשתתפים שזכו להשתתף בהתוועדות שמאחדת את כל תושבי העיר, הודה לסגן ראש העיר מר אמיתי כהן על הסיוע להתוועדות.

לאחר מכן סיפר המנחה בהתרגשות רבה על פעולתו הגדולה של שליח הרבי הראשי לעיר רחובות הרב מרדכי קסטל שמביא שלוחים רבים לכל שכונות ורחובות העיר לפעול ולקרב יהודים לרבי, ומסייע בכל כוחו לכל השלוחים ברחבי העיר הפועלים רבות, והזמין המנחה את הרב קסטל לקרוא מכתב מיוחד של הרבי.

בסיום קריאת מכתבו של הרבי, הזמין המנחה את השליח הרב שמעון שעאר מותיקי השלוחים, שליח הרבי לקרית משה לומר עם המשתתפים את הפרק של הרבי.

לאחר מכן צפו הנוכחים בוידאו עם מראות קודש מיוחדים מהרבי,  בסיום הוידאו הזמין המנחה את הרב מנחם מענדל גלוכובסקי רב קהילת חב"ד וסגן מזכיר בית דין רבני חב"ד שבחן מיוחד דיבר ועורר את הציבור אודות מידת אהבת ישראל לכל יהודי שראינו אצל הרבי ואנו רואים עד היום אצל כל שליחי הרבי שפועלים מתוך אהבת ישראל, בנוסף הסביר הרב גלוכובסקי למשתתפים כיצד גם היום רואים שהרבי ממשיך ונותן כח להולכים בדרכו.

בסיום דבריו צפה הקהל במראות קודש נוספים מהרבי, וידאו מיוחד "הרבי וארץ הקודש", התרגשות רבה ניכרה על פני המשתתפים עת צפו כולם בעידוד חזק של הרבי לתושבי ארץ ישראל - ארץ הקודש.

לאחר מכן ניגנו הקהל את ניגוני הרבי יחד עם הנגן החסידי ר׳ עובד מוניס שניגן בחן ובשמחה. הקהל צפה בוידאו מיוחד ובו ניתנה סקירה אודות הרמב"ם ותקנת הקודש של הרבי.

בשלב זה, הזמין המנחה את שליח הרבי בשכונת המדע ברחובות הרב ישראל ביינדמן שעורר את הציבור להצטרף לתקנת לימוד הרמב״ם, גם הסביר בטוב טעם את תקנת הרבי ושהסיום ביום ההילולא ג' בתמוז. במהלך דבריו של הרב ביינדמן חולקו לציבור כתשורה מההתוועדות סט ספר המצוות לרמב״ם בהוצאה חדשה תרומת הנגיד החסידי ר׳ איציק שמואלי. 

כאן עלה להתוועד עם הציבור אורח הכבוד ׳פה מפיק מרגליות׳ הרב שניאור אשכנזי שליח הרבי בראשון לציון ונואם מפורסם שאמר לחיים עם הציבור ודיבר על מעלתו של הרבי ואיך שהרבי מרומם כל יהודי ומגלה את מעלותיו, גם עורר את הקהל להיות שותפים ומסייעים בפעילות שלוחי הרבי  ברחובות.
 
בסיום דבריו קם הקהל על רגליו לריקודים סוערים, וכך במשך דקות ארוכות האולם התמלא מעגלים רבים של ריקודי שמחה של שלוחי הרבי בעיר רחובות יחד עם משתתפי ההתוועדות.

בסיום האירוע הודו המשתתפים לשליח הראשי של הרבי ברחובות, הרב מרדכי קסטל ולשלוחי הרבי בעיר רחובות שארגנו את ההתוועדות, לאחר מכן התפזרו הנוכחים לבתיהם מתוך החלטות טובות להמשיך ולסייע לפעילות האדירה שעושים שלוחי הרבי בעיר רחובות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.