שלמה מן | יום ל' סיון ה׳תשפ״א 10.06.2021

החסיד מכפר חב"ד הרים הפינינג לילדי העוטף. זה מה שאמרו לו

הילדה רצה מהחצר מבוהלת וסיפרה שראתה בלון. לקח זמן להרגיע אותה. סיפור אחד שמשקף את חיי השגרה של ילדי העוטף. חסיד חב"ד בכפר חב"ד ירד לשם השבוע ופינק את הילדים במארז. תקשיבו למה שיש לו לספר
החסיד מכפר חב
תמונות: באדיבות המצלם

ר' יענקל לוין מכפר חב"ד ירד השבוע ליישובי עוטף עזה, ופינק את ילדי היישובים, שבמשך תקופה ארוכה סובלים מחרדות וממטחי טילים, במארז מיוחד שנתרם בידי חברי הקהילה היהודית בג׳קסונוויל שבפלורידה. כן ערך במקום הפינינג לילדים.

כך הוא מספר:

ביליתי אתמול עם בתי, במושבים בעוטף עזה.

לו יכולתי להעלות בכתב, לתאר, את הרגשות השמחה של אבות אמהות וילדים, שלא הפסיקו להודות לי על היוזמה החשובה שעמדה בראש מעייני מאז פרוץ הטילים על מצבם של תושבי הדרום.

בליבי הם אותם ילדים שמבלים במקלטים, אשר סובלים, יום אחרי יום, לילה אחרי לילה, מחרדות. שוחחתי עם חברי וועד הישוב, ואלו נתנו לי תיאור מתוך עומק ליבם עד כמה חשוב שהגענו הנה בזמן הנכון. הפ הודו לי ואמרו שזהו האירוע הראשון מאז יציאתם מהממ"ד.

הם אמרו לי: אשריכם ״חבדיניקים״ שלוחים של הרבע אשר חושבים עלינו שם ממרחקים בג׳קסונוויל פלורידה. אשרי הרבע אשר הוביל מלכות של שלוחים בעולם. במצבים בדיוק כאלו שאלפי ילדים סובלים תחת מתקפת טילים, חרדות ופחדים מכל רעש של דלת נסגרת.

אמא נגשת להודות לי, מספרת לי על נכדה שלה הקטנה דליה, שהגיעה לסבא וסבתא מאשדוד לביקור. דליה שיחקה אצל סבתא בחצר הבית. לפתע בריצה היא נכנסת לבית ומתנשפת עמוק, קוראת צועקת: סבתא, סבתא, ראיתי בלון בחצר לא נגעתי בו כי פחדתי שיהרוג אותי ואת כולנו. הסבתא יצאה לחצר יחד עם הנכדה הקטנה וגילתה בלון מנופח רגיל בפינה. לקח לה זמן להרגיע את הילדה הקטנה. זה על קצה המזלג תיאור קטן מן הסבל שחווים תושבי הדרום.

הלווא ויכולתי עם עוד תרומות ומתנות לשמח את ליבם של ילדים נוספים. חסידים, תדעו שיש משפחות רבות שממתינות לנו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.