רחל סרולוביץ | יום ז' תמוז ה׳תשפ״א 17.06.2021

נעים מאד, שמי צ'אט בוט. רוצה לשוחח?

מהו סוד הצ'אטבוטים שכובש את העולם? עד כמה הוא מחליף את נציגי השירות שמחכים להם שעות בטלפון ואיך אפשר להשתלב בתעשיה זו שבה טמון העתיד? כל הפרטים... 
נעים מאד, שמי צ'אט בוט. רוצה לשוחח?
קרדיט: Alex Knight - unsplash

רובוטים כבר מזמן אינם פרי דמיונם הקודח של סופרי קומיקס רבי מכר, הם גם אינם רק מכונה מגושמת העובדת על פי פקודה וזוכרת רצף פעולות בסיסי. מעת לעת הם פושטים ולובשים צורות שונות ומגוונות בהתאם לשימושיהם השונים, אך השנים האחרונות הפכו אותם אפילו לבלתי נראים: הבוטים הווירטואליים, או בכינויים הרווח: הצ'אט בוטים.

הם כאן כדי לעזור לנו כלקוחות: עונים תשובות לשאלות, מספקים מידע או מפנים לנציג שירות אנושי. הם חוסכים אינספור שיחות טלפון ומענה אנושי, וזמינים בכל שעה. ככל שמעמיקים מפתחי הבוטים את 'חכמתם', נעשה השימוש בהם קל, נוח ויעיל יותר. 

ההתקדמות המשמעותית בתחום היא AI- הבינה המלאכותית. היא משדרגת את יכולות הבוט לאין ערוך, והוא מסוגל, באמצעות האוטומציה הנכונה, לנהל שיחה של ממש הכוללת גם תגובות מורכבות יותר ותהליכים שונים, ולא רק רצף תגובות בסיסי של 'עד מתי אתם פתוחים?' - 'עד שמונה בערב'.

מעבר לחיסכון הגדול בכוח צוות אנושי והאפשרות המוגברת לזמינות אונליין, מעניק הבוט יתרון מכירתי גדול עבור בעל העסק או החברה המשתמשת בו. הבוט שמתוכנן לנהל תהליך מכירה עם הלקוח, מתעד את התהליך, ובכך מתאפשר פילוח נתונים מדויק וברור. כך יכולה החברה לקבל נתונים ומידע על הלקוח, להיערך טוב יותר להמשך תהליך המכירה, להבין את איכות התהליכים המתבצעים דרך הבוט ולשפר אותם להבא.

איך מפתחים בוט כזה? הבשורות הנהדרות הן שעל אף איכויות הביצוע אליהן מסוגל הבוט להגיע, אין צורך להיות מתכנתים או קוראי קוד. או כפי שאוהבים אנשי האוטומציה לקרוא לתחום הצ'אט בוטים: קוד בלי קוד. באמצעות טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות ניתן לפתח צ'אט בוטים חכמים במיוחד המנהלים תהליכים מרשימים מול הלקוח, עד שפעמים רבות קשה למצוא הבדלים בין שיחה עם הבוט לשיחה אנושית. 


לעוד פרטים על הצ'אטבוטים לחצו כאן >>>


 

קורס הצ'אט בוטים החדש של פרוג מנגיש את הכלים המתקדמים ביותר למקצוע ייחודי זה, בשיתוף מרכז כיוון והרל"י, עם מלגות גבוהות לעומדים בקריטריונים ובמתכונת דיגיטלית, נגישה ונוחה. הקורס מתאים לבעלי גישה בסיסית לאנגלית ולדיגיטל המעוניינים לרכוש הכשרה חדשנית ומתקדמת. כבר במהלך הקורס בונים הסטודנטים שישה מוצרים באמצעות כלי האוטומציה המובילים אינגרומט וזאפייר, כשאת המוצרים האלה הם יכולים להתאים ולבנות ללקוחות. שלושה מן המוצרים מתאימים למערכות מידע וCRM, ושלושה לאפליקציית ממסרים במובייל.  

הסטודנטים רוכשים את כל הידע המקצועי שיכשיר אותם להיות אנשי אוטומציה מובילים, המייצרים בוטים מתקדמים במגוון ממשקים לכל סוגי המטרות. למסיימי הקורס בהצלחה פתוחה הדלת לתוככי עולם ההייטק והחדשנות, עם אינספור אפשרויות לנסיקה תעסוקתית. הביקוש לאנשי מקצוע איכותיים בתחום גבוה מאד, הן בסוכנויות הדיגיטל ובחברות הבינוניות והקטנות המעסיקות אנשי אוטומציה משלהן, והן בעבודה עצמאית במכירת בוטים לחברות ועסקים. 


בואו לשמוע עוד פרטים על הקורס הייחודי, לחצו כאן >>>


 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.