צבי סופר | יום ל' סיון ה׳תשפ״א 10.06.2021

דרעי: "הטעות הגדולה של נתניהו – שפרק את הממשלה"

לקראת השבעת ממשלת השמאל שצפויה ביום ראשון, אמר אריה דרעי בראיון כי "יש לו הרבה ביקורת על נתניהו" • האם תתכן אפשרות שש"ס תצטרף לממשלת השמאל? "בשום אופן לא אכנס ולא אתן לגיטימציה לממשלה הזו"
דרעי:
השר אריה דרעי ויו"ר הכנסת יריב לוין (צילום: יח"צ)

'ישראל היום'

יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, ציין היום (חמישי) כי "בשום אופן לא אכנס ולא אתן לגיטימציה לממשלה הזו". לדבריו, "אם תיווצר סיטואציה שבה יגידו 'טעינו, אנחנו חוזרים בחזרה ונותנים לליכוד ולמי שיעמוד בראשו את השלטון', אני מוכן לשמוע". הדברים נאמרו במסגרת ראיון בגל"צ.

"יש לי הרבה ביקורת על נתניהו", הוסיף. "זו הייתה טעות גדולה שלו - ושלי שלא נלחמתי איתו - לפרק את ממשלת האחדות הנוכחית, שהייתה ממשלה נהדרת".

"בנט אמר לי במהלך המשא ומתן 'אתה הכי מתאים לתפקיד רה"מ, הכי מנוסה. למה שלא תיקח את זה?' אבל אין לי את הסגולות של לעשות הכל כדי לשבת על הכיסא הזה", אמר.

בתשובה לשאלה האם דרעי יתפטר מהכנסת: "אני לא הכי חזק בעבודת הכנסת, וחשבתי שאם נלך לאופוזיציה אקדיש את הזמן שלי לדברים אחרים - אבל הבנתי שזאת טעות. נישן בכנסת, נאכל שם, נעבוד ונשרת את הציבור", ענה.

לקראת השבעת ממשלת השמאל הצפויה, התבטאו גפני וליצמן בחריפות. ליצמן צוטט כאומר שבנט 'צריך להוריד את הכיפה', וגפני כינה אותו בביטוי קשה.

על האמירות החריפות של הח"כים החרדים נגד בנט: "כולנו יהודים, לא משנה איזה סוג של כיפה, ואין לאף אחד זכות להגיד מי לא. זה לא הסגנון שלי. הדברים של ליצמן נובעים מכאב נוראי, אל תשפטו אותו על המילה הזו". הכוונה היא לקריאה של ליצמן וגפני לבנט "להוריד את הכיפה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.